آگهی کسب و کارها

چرا باید از دستگاه ups استفاده کنیم؟

برق یکی از پایه ترین نیاز های اکثر شرکت ها و کارخانه هاست و با عدم وجود برق امکان ادامه فعالیت آن ها به صفر می رسد. قطعی برق فقط به دو دلیل می تواند رخ دهد که مورد اول اختلال و بروز مشکل در سیستم برق رسانی است که در تمام فصول سال می […]

برق یکی از پایه ترین نیاز های اکثر شرکت ها و کارخانه هاست و با عدم وجود برق امکان ادامه فعالیت آن ها به صفر می رسد. قطعی برق فقط به دو دلیل می تواند رخ دهد که مورد اول اختلال و بروز مشکل در سیستم برق رسانی است که در تمام فصول سال می تواند رخ بدهد و مورد دوم هم مصرف برق بیش از حد استاندارد است که سبب قطعی برق می شود که این مورد هم بیشر در فصول گرم سال و تابستان رخ می دهد.

اگر کسی بگوید تا کنون با قطعی برق مواجه نشده است دروغ گفته است. برق شهری در اکثر اوقات همیشه دارای نوسان بوده و هست. علاوه بر آن هنگام قطع و وصل شدن برق نوسانات افزایش می باید و این نگرانی به وجود می آید که نکند وسایلی که به برق متصل است صدمه ببینند.

راه حلی برای این مشکل وجود دارد که بتوان از آسیب دیدن قطعات در اثر نوسانات برق جلوگیری کرد. ما در این شرایط باید دستگاهی تهیه کنیم که هنگام قطع برق آنرژی  مورد نیاز دستگاه ها را برای ادامه کار فراهم کند که به این دستگاه ها منبع تغذبه بدون وقفه یا یو پی اس گفته می شود.

یو پی اس ( منبع تغذیه بدون وقفه ) چیست؟

برق AC  همیشه دارای مشکلاتی بوده و یو پی اس ها برای این طراحی شده اند که راه چاره ای برای این دسته از مشکلات باشند. برای مثال: از یو پی اس ها می توان برای حفاظت از کامپیوتر ها و رایانه های شخصی در برابر نوسانات برق در ولتاژ های پایین و در کارخانه جا و اداره ها برای ولتاژ های بالا استفاده کرد و آسیب دیدن قطعات را به حداقل رساند.

همه یو پی اس ها دارای یک باتری پر قدرتی هستند، زمانی که برای برق مشکلی پیش آمد یا با اختلال مواجه شد، انرژی مورد نیاز را برای دامه فعالیت  تامین می کند علاوه بر آن استفاده از یو پی اس خیال ما را از این بابت راحت می کند که هنگام قطعی برق هیچ آسیبی به دستگاه ها نمی رسد و طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه می دهند.

همان طور که انسان بدون قلب نمی تواند کار کند یو پی‌اس هم بدون باتری نمی تواند کار کند یعنی باتری برای یو پی اس همانند قلب برای انسان است.

انرژی مورد نیاز در دستگاه یوپی اس توسط باتری ذخیره می شود تا برای زمان هایی که برق قطع است بتوان از آن استفاده کرد. باتری های یو پی اس در سه نوع تولید می شوند که می توان به عمر طولانی، متوسط ​​و کوتاه اشاره کرد.

یو پی اس چه کاربردی دارد ؟

دستگاهی که بین شبکه اصلی و شبکه ما قرار دارد و ولتاژ و جریان را در حالت پایدار نگه می دارد، یو پی اس نامیده می شود. یو پی اس ها برای شارژ باتری های خود از برق شهری در شرایطی که جریان برق عادی است و مشکلی ندارد، استفاده می کند و باتری خود را شارژ می کند.

این یو پی اس ها از آسیب دیدن دستگاه های متصل به شبکه در هنگام نوسان یا از بین رفتن کامل برق شهری جلوگیری می کنند و جریان را ثابت و پایدار نگه می دارند. یو پی اس ها در مدل ها و قدرت های مختلفی تولید و به فروش می رسند که بسته به نوع و قدرت آن ها در شرایط مختلف و در مکان های مختلف قابل استفاده است.

مثلا در بازار یو پی اس هایی وجود دارند که یو پی اس های خانگی نام دارند و می توان از آن ها در زمان های قطعی برق یا مواقعی که برق دارای نوسان است از آن ها استفاده کرد و از آسیب دیدن وسایلی همچون یخچال فریزر، کامپیوتر، تلوزیون و … جلوگیری کرد .

همچنین اگر در یک کارخانه یا کارگاه یا هر محیط صنعتی بزرگی هستید که نیاز اساسی و دائمی به برق دارید و تجهیزاتی دارید که به نوسانات جریان و برق حساس هستند، می توانید از یک یو پی اس صنعتی قدرتمند استفاده کنید.

چرا باید از یوپی‌اس ها استفاده کنیم؟

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم استفاده از یو پی اس ها در اداره جات، مراکز صنعتی و شرکت ها از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال در بیمارستان ها استفاده از یو پی اس ضروری است و عدم وجود آن می تواند با جان بیمار بازی کند. یا در مراکز اداری قطعی برق می تواند باعث از دست رفتن اطلاعات شود یا روند کار را مختل کند و آن را به تاخیر بیاندازد.به خصوص اگر کاری در حال انجام باشد که بروز وقفه در آن می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

علاوه بر همه این ها نوسانات  برق می تواند به خود دستگاه ها نیز آسیب بزند و باعث خرابی شود حال شما فکر کنید دستگاهی باشد که قیمتش بسیار زیاد باشد و خرابی آن هزینه های زیادی را به وجود آورد. به همین دلایل استفاده از یک یو پی اس می تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند و کار پیوسته دستگاه ها را تضمین کند.

خرید انواع ups با کیفیت بالا و قیمت مناسب

تسلا یو پی اس مرکز فروش یو پی‌اس در ایران است که یو پی اس های با کیفیتی در حد استاندارد های جهانی و قیمتی رقابتی را ارائه می دهد که شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید و استعلام قیمت دستگاه یو پی اس به سایت تسلا یو پی اس سر بزنید و بین محصولات مختلف بگردید و مناسب ترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

اگر در خرید یو پی اس مردد هستنید و نمی دانید که کدام یک با ویژگی های مدنظر شما هم خوانی دارد می توانید به راحتی با تیم پشتیبانی مجرب و حرفه ای تسلا یو پی اس تماس بگیرید. تیم پشتیبانی می تواند به خوبی در خرید یک دستگاه یو پی اس مناسب شما را همراهی و راهنمایی کند تا با توجه به بودجه و اماکاناتی که دارید مناسب ترین محصول را خریداری کنید.

نتیجه گیری

یو پی اس ها جزو دستگاه های مهم و حیاتی در مراکز اداری، تجاری و خدماتی هستند که قطعی برق می تواند مشکلات و دردسر هایی را به همراه داشته باشد که با یک بار هزینه و خرید یو پی اس می توانیدخیال خود را از بابت برق راحت کنید و دیگر نگران قطعی یا خراب شدن دستگاه های خود نشوید.

salb-techna