افزایش هزینه‌های گوگل برای آموزش مهارت‌های هوش مصنوعی به کارکنان شرکت‌های اروپایی

گوگل قصد دارد حدود ۲۵ میلیون یورو برای افزایش مهارت‌های هوش مصنوعی کارکنان در شرکت‌های اروپایی هزینه کند. این شرکت برای این برنامه‌ریزی طرح‌های مختلفی را اجرا خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل به دنبال اجرایی کردن یک طرح آموزشی ۲۵ میلیون یورویی است که با استفاده از آن کارکنان […]

گوگل قصد دارد حدود ۲۵ میلیون یورو برای افزایش مهارت‌های هوش مصنوعی کارکنان در شرکت‌های اروپایی هزینه کند. این شرکت برای این برنامه‌ریزی طرح‌های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل به دنبال اجرایی کردن یک طرح آموزشی ۲۵ میلیون یورویی است که با استفاده از آن کارکنان شرکت‌های اروپایی می‌توانند از فرصت‌های هوش مصنوعی استفاده کرده و آموزش ببینند. همچنین این شرکت قصد دارد به زودی آکادمی‌های رشد را راه اندازی کند که در آن از شرکت‌های استفاده کننده از هوش مصنوعی حمایت خواهد شد.

طبق گزارشی که رویترز در این مورد منتشر کرده است گوگل یک بودجه ۲۵ میلیون یورویی را برای استارتاپ‌های غیرانتفاعی و بنگاه‌های اجتماعی کنار گذاشته و قصد دارد مهارت‌های هوش مصنوعی کارکنان این شرکت‌ها را افزایش دهد. همچنین آکادمی‌هایی نیز برای حمایت از این شرکت‌ها راه‌اندازی خواهد شد. گوگل در آینده نزدیک اپلیکیشن‌های رایگان را نیز راه‌اندازی می‌کند تا مهارت‌های مورد نظر را به 18 زبان مختلف آموزش دهد. همچنین به گفته گوگل ارائه این حمایت‌های مالی در قبال دریافت هیچ سهامی از شرکت‌ها خواهد بود.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد نابرابری‌های موجود از نظر امنیت اقتصادی و شغلی در میان کارکنان توسط هوش مصنوعی تشدید شده و این برنامه جدید غول فناوری می‌تواند با افزایش دانش، مهارت و اعتماد به نفس کارکنان در سراسر اروپا به آنها کمک کند. بنابراین کارکنان با افزایش اطلاعات خود در بخش هوش مصنوعی در این زمینه مهارت پیدا کرده و در رتبه‌های بالاتری از نظر جایگاه قرار می‌گیرند. پیش از این نیز طرح‌های مشابهی توسط گوگل در اروپا برگزار شده بود. یکی از این طرح‌ها با نام رشد با گوگل در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده و در آن برای ارتقای مهارت‌های دیجیتال افراد در اتحادیه اروپا آموزش‌های رایگانی ارائه شد. به گفته گوگل از زمان شروع این طرح تاکنون حدود ۱۲ میلیون نفر در آن شرکت داشته‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال