تصاویر و اطلاعات بیشتری از گوشی‌هوشمند LG G4 منتشر‌شد

شاید شما نیز شایعات زیادی را در مورد پرچمدار جدید ال‌جی، G4، شنیده باشید و اخبار آن را دنبال کرده باشید. این محصول جدید به صورت رسمی در تاریخ 28 آوریل معرفی خواهد شد و تنها خبر رسمی در مورد این گوشی‌هوشمند که در اختیارمان بود، استفاده از چرم در ساخت آن بوده است. اما به تازگی و […]

شاید شما نیز شایعات زیادی را در مورد پرچمدار جدید ال‌جی، G4، شنیده باشید و اخبار آن را دنبال کرده باشید. این محصول جدید به صورت رسمی در تاریخ 28 آوریل معرفی خواهد شد و تنها خبر رسمی در مورد این گوشی‌هوشمند که در اختیارمان بود، استفاده از چرم در ساخت آن بوده است.

اما به تازگی و برای چند ساعت وب‌سایتی رسمی در مورد این گوشی‌هوشمند راه‌اندازی و به سرعت غیرفعال شد که در آن، تعداد زیادی از تصاویر رسمی این گوشی‌هوشمند و برخی از مشخصات فنی آن در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

LG G4 gets revealed ahead of its scheduled debut

اولین موضوعی که مشخص شده، این است که بدنه‌ی چرمی این گوشی‌هوشمند در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شود که کاربران، بنا به سلیقه‌ی خود می‌توانند یکی از آنها را انتخاب کنند. همچنین، رنگ‌بندی این محصول نیز بسیار گسترده بوده و دست کاربران برای انتخاب رنگ مورد علاقه‌ی خود، بسیار باز خواهد بود.

LG G4 gets revealed ahead of its scheduled debut 2

مورد بعدی، نشان می‌دهد که این غول کره‌ای، پرچم‌دار جدید خود را با بدنه‌ای از جنس پلاستیک نیز عرضه خواهد نمود و در کنار این موضوع، خمیده بودن این گوشی‌هوشمند با داشتن صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی باعث شده تا کار کردن با آن بسیار راحت‌تر از گذشته باشد.

LG G4 gets revealed ahead of its scheduled debut 3

در مورد صفحه‌نمایش، باید بدانید که ال‌جی، بزرگترین تولیدکننده‌ی صفحه‌های نمایش می‌باشد و پیشتر نیز از استفاده از صفحه‌نمایش‌‌های جدید و کوآنتومی IPS QHD در LG G4 خبر داده بود. این صفحه‌نمایش‌های جدید در کنار نمایش خارق‌العاده‌ی رنگ‌ها، مصرف برق بسیار پایینی نسبت به محصولات قبلی این شرکت دارند و می‌توانند به صورتی جدی، دیگر کمپانی‌ها را تهدید نمایند.

LG G4 gets revealed ahead of its scheduled debut 4

اینگونه که به نظر می‌رسد، محصول جدید ال‌جی با داشتن باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و درگاه MicroSD، باتری جداشدنی دارد که این موضوع خبر بسیار خوبی برای کاربران می‌باشد.

LG G4 gets revealed ahead of its scheduled debut 5

در اخبار منتشر شده، خبری از وزن این گوشی‌هوشمند نبوده و اندازه‌ی آن نیز 149.1×75.3×8.9 میلی‌متر اعلام شده است. در واقع ضخامت این محصول جدید، همچون پرچم‌داران قبلی این شرکت یعنی G2 و G3، تنها 8.9 میلی‌متر می‌باشد و ال‌جی سعی کرده این میزان را افزایش ندهد.

ال‌جی قصد دارد تا بار دیگر از کاورهای تاشو برای پرچم‌دار خود استفاده کند و اینطور که به نظر می‌رسد، این محصول جدید نیز در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود.

LG G4 gets revealed ahead of its scheduled debut 6

اما مهم‌ترین موضوعی که این وب‌سایت به آن اشاره نداشته، چیپ به کار گرفته شده در این گوشی‌هوشمند می‌باشد. با اینکه پیشتر شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد ال‌جی از چیپست Qualcomm Snapdragon 808 استفاده خواهد کرد، هنوز هم اخباری منتشر می‌شوند که نشان می‌دهند ال‌جی نیز همچون سایر شرکت‌ها از چیپست Qualcomm Snapdragon 810 استفاده کرده اما هنوز هیچ خبر رسمی در این مورد منتشر نشده است. البته 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 قطعی شده‌اند.

به هر حال، باز هم اطلاعاتی باقی مانده که باید تا 28 آوریل منتظر آنها باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال