تصویری واضح به همراه اطلاعاتی جدید از لنز دوربین LG G4 منتشر شد

پس از انتشار ویدئویی از پرچم‌دار جدید ال‌جی، حالا یک وب‌سایت رسمی برای گوشی‌هوشمند LG G4 ساخته شده که در آن، شمارش معکوس برای 28 آوریل و زمان معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند قرار داده شده که به همراه آن، یک تصویر کلوزآپ و کاملا بسته از لنز دوربین این گوشی نیز دیده می‌شود. میزان گشادگی دوربین […]

پس از انتشار ویدئویی از پرچم‌دار جدید ال‌جی، حالا یک وب‌سایت رسمی برای گوشی‌هوشمند LG G4 ساخته شده که در آن، شمارش معکوس برای 28 آوریل و زمان معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند قرار داده شده که به همراه آن، یک تصویر کلوزآپ و کاملا بسته از لنز دوربین این گوشی نیز دیده می‌شود.

میزان گشادگی دوربین LG G4 نیز f1/8 اعلام شده، میزانی که می‌تواند عکس‌برداری در نور کم را بهتر انجام داده و یک سر و گردن از رقبای خود در این زمینه بالاتر باشد. یکی دیگر از مواردی که در ویدئو رسمی منتشر شده وجود نداشت، شکل دکمه‌های کنترلی صدا هستند که حالا به صورت کامل می‌توانیم آنها را ببینیم.

اما شاید مهم‌ترین موضوعی که در این تصویر می‌توانیم به آن اشاره کنیم، مهر تاییدی بر شایعات استفاده‌ی ال‌جی از چرم می‌باشد، چرا که پیشتر اعلام شده بود که ال‌جی، G4 را با بدنه‌ی پلاستیکی عرضه خواهد نمود. البته توجه داشته باشید که هنوز این موضوع مشخص نشده که ال‌جی چگونه قصد دارد این گوشی‌هوشمند را همچون گلکسی نوت 3 تنها با بدنه‌ی چرمی عرضه کند و یا اینکه به فکر استراتژی شرکت موتورلا و عرضه‌ی مدل‌هایی با بدنه‌های مختلف همچون Moto X باشد.

به هر شکل، کمپانی کره‌ای ال‌جی قصد معرفی محصولی بزرگ را داشته و شمارش معکوس آن به همراه این تصویر منتشر شده، افراد بسیاری را در انتظار نگه داشته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که LG G4، با استقبال بیشتری نسبت به Samsung Galaxy S6 edge معرفی می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا ال‌جی می‌تواند با معرفی این محصول، باز هم محصولات سری G خود را در موفقیت ببینید؟ نظرات خود را با تک‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال