متا عینک هوشمند Ray-Ban را به قابلیت ارسال استوری در اینستاگرام مجهز کرد

به گفته متا اکنون عینک هوشمند Ray-Ban این شرکت می‌تواند به صورت مستقیم استوری کاربران را در پلتفرم اینستاگرام منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اعلام کرد اکنون عینک هوشمند Ray-Ban بدون نیاز به گوشی امکان ارسال استوری در اینستاگرام را به کاربران خواهد داد. این ویژگی به عنوان قابلیت جدید […]

به گفته متا اکنون عینک هوشمند Ray-Ban این شرکت می‌تواند به صورت مستقیم استوری کاربران را در پلتفرم اینستاگرام منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اعلام کرد اکنون عینک هوشمند Ray-Ban بدون نیاز به گوشی امکان ارسال استوری در اینستاگرام را به کاربران خواهد داد. این ویژگی به عنوان قابلیت جدید برای عینک هوشمند این غول فناوری در نظر گرفته شده و قرار است در آینده از سرویس استریم موسیقی آمازون نیز پشتیبانی کند. به گفته متا دیگر ویژگی‌های این عینک شامل پشتیبانی از اپ مدیتیشن Calm است.

طبق توضیحات متا اکنون کاربران با استفاده از عینک هوشمند Ray-Ban و پشتیبانی از اینستاگرام می‌توانند طی دستوراتی قبل یا پس از گرفتن عکس آن را به صورت استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کنند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند پس از گرفتن یک عکس از دستور صوتی “عکس مرا در اینستاگرام به اشتراک بگذار” برای ارسال استوری با استفاده از عینک هوشمند استفاده کنند.

همچنین طی همکاری متا با برنامه مدیتیشن Calm اکنون کاربران می‌توانند با استفاده از این عینک تمرینات مربوط به تمرکز حواس را در اختیار داشته باشند. این برنامه دارای یک اشتراک سه ماهه رایگان برای کاربران عینک هوشمند است که با استفاده از آن می‌توانند این ویژگی را به صورت رایگان آزمایش کنند.

عینک متا اکنون به قابلیت پخش موسیقی از طریق Amazon Music نیز مجهز شده و تنها با استفاده از دستور صوتی مورد نظر می‌توان به پلی لیست‌های توصیه شده آن به کاربران دسترسی داشت. همچنین با کمک کنترل‌های لمسی یا صوتی نیز می‌توان به تنظیم صدا و یا متوقف کردن پخش پرداخت. این عینک ضمن پشتیبانی از اسپاتیفای اکنون پشتیبانی از اپل موزیک را نیز به کاربران ارائه می‌کند. به گفته متا در آینده ویژگی‌های جدید به تدریج در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.