مایکروسافت قصد دارد امکان استفاده از دوربین موبایل به کای وب کم را به کاربران بدهد

مایکروسافت با توسعه قابلیتی جدید قصد دارد به کاربران اجازه دهد تا از دوربین موبایل به کای وب کم در رایانه های شخصی استفاده کنند. با کمک این قابلیت و از طریق اپ Link to Windows می توان از دوربین گوشی های هوشمند به عنوان وب کم استفاده کرد. در نسخه آخر این اپلیکیشن کدهایی […]

مایکروسافت با توسعه قابلیتی جدید قصد دارد به کاربران اجازه دهد تا از دوربین موبایل به کای وب کم در رایانه های شخصی استفاده کنند. با کمک این قابلیت و از طریق اپ Link to Windows می توان از دوربین گوشی های هوشمند به عنوان وب کم استفاده کرد. در نسخه آخر این اپلیکیشن کدهایی شناسایی شده چه نشان دهنده توسعه آن برای رایانه های شخصی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نرم افزار Phone Link مایکروسافت به کاربران امکان می دهد تا دوربین گوشی را به وب کم مبدل کنند. ابزار جدید شامل نرم افزار Phone Link در ویندوز و اپلیکیشن آن به نام Link to Windows در اندروید خواهد بود.

در حال حاضر کاربران تنها با کمک نرم افزارهای شخص ثالث می توانند از دوربین گوشی های هوشمند به عنوان وب کم استفاده کنند. با اضافه شده ویژگی جدید به Link to Windows به راحتی می توان بدون نیاز به برنامه های دیگر از اتصال گوشی به رایانه های شخصی بهره برد.

کد جدید قرار داده شده درون برنامه Link to Windows نشان می دهد مایکروسافت قابلیت جدیدی را برای استریم ویدیوی دوربین در ویندوز با استفاده از گوشی های اندرویدی است. همچنین با این قابلیت می توان قاب بندی تصویر را به صورت خودکار تنظیم کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال