به زودی امکان ارسال عکس و ویدیو با کیفیت HD در واتساپ فراهم می‌شود

در حال حاضر کاربران نسخه جدید بتای واتساپ امکان استفاده از این قابلیت و ارسال تصاویر و ویدیو با کیفیت HD را دارا هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این واتساپ قابلیت ارسال عکس با وضو و کیفیت بالا را برای کاربران فراهم کرده بود. به طوری که کاربران با […]

در حال حاضر کاربران نسخه جدید بتای واتساپ امکان استفاده از این قابلیت و ارسال تصاویر و ویدیو با کیفیت HD را دارا هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این واتساپ قابلیت ارسال عکس با وضو و کیفیت بالا را برای کاربران فراهم کرده بود. به طوری که کاربران با کمک قابلیت جدید امکان انتخاب رزولوشن مناسب برای تصاویر را به صورت دستی و جداگانه برای هر کدام از آنها داشتند. البته این موضوع برای برخی از کاربران کمی پیچیده بوده است. اکنون واتساپ در نسخه بتای جدید قابلیت مورد نظر را به صورت اتوماتیک درآورده و این ترتیب عکس و فیلم‌ها به صورت خودکار با کیفیت بالا ارسال خواهند شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا، نسخه بتای جدید واتساپ برای نسخه اندروید دارای ویژگی ارسال تصاویر و ویدیو با کیفیت HD و به صورت اتوماتیک است. کاربران اکنون می‌توانند ارسال عکس و فیلم را به صورت پیش فرض روی حالت استاندارد و HD قرار دهند. در این صورت ارسال عکس و فیلم با استفاده از این گزینه نسبت به حالت عادی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

ارسال فایل با کیفیت استاندارد به دلیل فشرده سازی داده‌ها برای تحویل سریع‌تر به گیرنده دارای کیفیت پایین‌تری خواهد بود. اما در صورتی که کیفیت HD برای تحویل داده انتخاب شود ارسال آن کندتر و فضایی حدود ۶ برابر بیشتر از کیفیت استاندارد اشغال می‌کند. مهمترین ویژگی و مزیت قابلیت جدید واتساپ مکان ارسال عکس و فیلم‌های زیبا با کیفیت‌های متفاوت برای کاربران خواهد بود. در صورتی که این گزینه در واتساپ فعال شود تمامی عکس‌ها و ویدیوهای ارسالی کاربران به صورت خودکار و با کیفیت بالا ارسال خواهند شد.

در حال حاضر تنها تعداد اندکی از کاربران نسخه بتا امکان دسترسی به این ویژگی را دارند. احتمالاً واتساپ پس از برطرف کردن تمام مشکلات و باگ‌های مربوط به این ویژگی آن را به صورت عمومی و در نسخه‌های رسمی منتشر خواهد کرد. مشخص نیست این ویژگی در چه تاریخی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. احتمالاً در آپدیت بعدی می‌توان انتظار داشت کاربران بتوانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال