اسپیس ایکس به زودی مجوز پرتاب دوم استارشیپ را دریافت خواهد کرد

آماده سازی استارشیپ برای پرتاب دوم توسط اسپیس ایکس در حال انجام است. به نظر می‌رسد اسپیس ایکس به زودی مجوز پرتاب دوم این فضاپیمای غول پیکر را دریافت خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مدیر اجرایی اسپیس ایکس اخیراً در بیانیه‌ای اعلام کرد قرار است این […]

آماده سازی استارشیپ برای پرتاب دوم توسط اسپیس ایکس در حال انجام است. به نظر می‌رسد اسپیس ایکس به زودی مجوز پرتاب دوم این فضاپیمای غول پیکر را دریافت خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مدیر اجرایی اسپیس ایکس اخیراً در بیانیه‌ای اعلام کرد قرار است این راکت با دریافت مجوز پرتاب راهی فضا شود. در حال حاضر این فضاپیما منتظر دریافت تاییدیه‌های لازم بوده که باید از سوی سازمان هوانوردی فدرال آمریکا صادر شود. احتمالاً زمان دریافت این مجوز طبق اعلام ماسک نزدیک است.

سازمان هوانوردی آمریکا توسط یکی از کارکنان خود به رویترز اعلام کرد احتمالاً مجوز پرتاب استارشیپ در ماه اکتبر صادر خواهد بود. به نظر می‌رسد بررسی‌های مربوط به اولین پرتاب کامل شده باشد. اولین بردار که در تاریخ ۳۱ فروردین انجام شد شامل یک دور کامل همراه با راکت به دور زمین بوده است.

این سازمان در این بررسی‌ها برای اسپیس ایکس حدود ۶۳ اصلاحیه را صادر کرده است. همچنین ماسک نیز در اپلیکیشن ایکس پیش از این از اصلاح ۵۷ حرکت پیش از پرواز دوم خبر داده بود. همچنین ۶ اصلاح دیگر نیز در ماموریت آینده انجام می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال