اعلام رای دیوان عالی آمریکا به نفع اپل و ادامه قوانین انحصارگرانه اپل در اپ استور

با حکم دیوان عالی آمریکا قوانین اپ استور همچنان به صورت انحصاری باقی خواهد ماند. بدین ترتیب اپیک گیمز نتوانست با درخواست خود تغییری در این قوانین ایجاد کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، درخواست اپیک گیمز برای تغییر قوانین اپ استور توسط دیوان عالی ایالات متحده رد شد. اکنون اپل به […]

با حکم دیوان عالی آمریکا قوانین اپ استور همچنان به صورت انحصاری باقی خواهد ماند. بدین ترتیب اپیک گیمز نتوانست با درخواست خود تغییری در این قوانین ایجاد کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، درخواست اپیک گیمز برای تغییر قوانین اپ استور توسط دیوان عالی ایالات متحده رد شد. اکنون اپل به طور قانونی می تواند سیاست های مربوط به توسعه دهندگان را به آنها تحمیل کند.

طبق قوانین اپ استور توسعه دهندگان حق ندارند با هدف دریافت پول کاربران را به دیگر سرویس های مالی هدایت کنند. در واقع تنها مسیر دریافت پول از کاربران سیستم مالی اپ استور است. زیرا کارمزد پرداخت های درون برنامه ای به اپل تعلق می‌گیرد.

قاضی کیگن، قاضی این پرونده تاکنون توضیح کاملی در مورد این تصمیم ارائه نکرده است. خبر مربوط به این پرونده نیز تنها از طریق وب سایت رسمی این دیوان اعلام شد. پرونده مربوط به این دو شرکت که از مدت ها پیش آغاز شده همچنان ادامه دارد.

سال گذشته رگولاتوری هلند نیز بابت هدایت کاربران به سیستم های مالی متفرقه توسط توسعه دهندگان درخواستی را برای اپل ارسال کرد. اپل حتی در ازای انجام این کار نیز کمیسیون جداگانه خود را دریافت می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال