پیکربندی چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در گوشی گلکسی اس ۲۴ در گیک بنچ مشاهده شد

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد چیپ جدید کوالکام با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ منتشر شده است. اکنون با مشاهده این پرچمدار در گلکسی اس ۲۴ پلاس می توان به معماری آن دست پیدا کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشاهده گلکسی اس ۲۴ پلاس به همراه ۸ گیگابایت رم و سیستم […]

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد چیپ جدید کوالکام با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ منتشر شده است. اکنون با مشاهده این پرچمدار در گلکسی اس ۲۴ پلاس می توان به معماری آن دست پیدا کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشاهده گلکسی اس ۲۴ پلاس به همراه ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید و از همه مهمتر پرچمدار کوالکام در گیک بنچ، مشخصات این پردازنده جدید را نشان می دهد. این پردازنده در آزمون تک هسته ای امتیاز ۲۲۳۱ و در آزمون چند هسته ای امتیاز ۶۶۶۱ را کسب کرد. این پرچمدار مجهز به سی پی یو خوشه ای بوده و دارای هسته های Cortex A720 و Cortex A520 است. همچنین Adreno 750 نیز به عنوان پردازنده گرافیکی در آن قرار دارد.

در حالت مقایسه این چیپ نسبت به نسل خود در آزمون های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب ده درصد و بیست درصد بهبود داشته است. این چیپ تنها یک گره بیشتر از نسل قبلی خود دارد و به همین دلیل بهبود چشمگیری نخواهد داشت. همچنین این چیپ به دلیل قرارگیری در مراحل پیش تولید در ابنده تغییراتی را به خود خواهید دید. به همین دلیل ممکن است عملکرد آن در آینده با مشخصات کنونی تفاوت داشته باشد. از طرفی ممکن است نسخه مشاهده شده در بنچمارک نسخه شخصی سازی شده بوده و با نسخه اصلی متفاوت باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال