قانون نوشته شده توسط ChatGPT به طور ناخواسته در برزیل تصویب شد

در یکی از شهرهای برزیل قانون نوشته شده توسط چت بات ChatGPT توسط قانون گذاران این شهر مورد تصویب قرار گرفت. آنها بدون اینکه اطلاع داشته باشند که این قانون توسط هوش مصنوعی نوشته شده آن را تصویب کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در شهر پورتو آلگره در برزیل فرمان آزمایشی […]

در یکی از شهرهای برزیل قانون نوشته شده توسط چت بات ChatGPT توسط قانون گذاران این شهر مورد تصویب قرار گرفت. آنها بدون اینکه اطلاع داشته باشند که این قانون توسط هوش مصنوعی نوشته شده آن را تصویب کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در شهر پورتو آلگره در برزیل فرمان آزمایشی جدیدی به تصویب رسید که پس از آن مشخص شد قانون مورد نظر توسط یک چت بات هوش مصنوعی نوشته شده است. روزاریو عضو شورای شهر در این شهر از این موضوع پرده برداشت که با اعتراض و انتقادات بسیاری نیز همراه بود.

روزاریو در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس اعلام کرد برای حل مشکل دریافت هزینه تعویض کنتور های آب سرقت شده از چت بات ChatGPT درخواست کرد تا راه حلی را ارائه کند. وی پس از دریافت این راه حل بدون ایجاد تغییر در آن، راه حل را به همکاران خود نشان داد.

پس از این رویداد، اعضای ۳۶ نفره شورای شهر نیز این رویکرد را تصویب کرده و از ۲۳ نوامبر نیز اجرای آن به تصویب رسید. روزیاتو معتقد است در صورتی که پیش از تصویب این موضوع را فاش کرده بود هرگز طرح مورد نظر حتی به رای گیری نیز گذاشته نمیشد. وی می گوید تنها در ۴۹ کلمه درخواست خود را تایپ کرده و این چت بات در عرض چند ثانیه پیش نویس کامل آن را ارائه کرده است.

روزیاتو در مورد هوش مصنوعی می گوید: اکنون اعتقاد پیدا کردم که یک انقلاب تکنولوژیکی توسط بشر تجربه خواهد شد. اما امکان استفاده خوب از آن نیز باید نشان داده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال