سازنده زیردریایی تایتان قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ سکونتگاه فضایی شناور در جو زهره بسازد

گیرمو سونلاین، از موسسان شرکت اوشن گیت و صاحب زیردریایی تایتان قصد دارد با ساخت سکونتگاه شناور در ابرهای سیاره زهره افرادی را به آنجا بفرستد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی سونلاین در مورد برنامه های جدید این شرکت صحبت می کند که تنها چند هفته از مرگ مدیرعامل اوشن […]

گیرمو سونلاین، از موسسان شرکت اوشن گیت و صاحب زیردریایی تایتان قصد دارد با ساخت سکونتگاه شناور در ابرهای سیاره زهره افرادی را به آنجا بفرستد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی سونلاین در مورد برنامه های جدید این شرکت صحبت می کند که تنها چند هفته از مرگ مدیرعامل اوشن گیت و ۴ نفر دیگر در زیردریایی این شرکت گذشته است. وی برنامه جدیدی را برای اعزام گروهی به یک محل سکونت ناپذیر تدارک دیده است.

سونلاین هم بنیانگذار اوشن گیت در مصاحبه ای اعلام کرد علاقه زیادی به ساخت سکونتگاه شناور در منطقه ای سکونت ناپذیر دارد. همچنین وی قصد دارد در جو سیاره زهره سکونتگاه فضایی شناور بسازد و تا سال ۲۰۵۰ هزار نفر را به آنجا اعزام کند. سیاره زهره دارای اندازه و چگالی مشابه زمین است اما در برخی مواقع به آن جهان جهنمی نیز می گویند.

جو سیاره زهره دارای مواد سمی حاوی دی اکسید کربن و ابرهایی از اسید سولفوریک است که توسط بادهای پرسرعت به سرتاسر سیاره می رسند. اما سونلاین نسبت به همه این موارد بی اهمیت بوده و تنها با توجه به برخی از اسناد که بخش کوچکی از زهره را زیست پذیر می داند قصد سفر به این سیاره را دارد. وی در این مورد گفته است: افراد خارج از صنعت فضایی ممکن است با شنیدن این برنامه تعجب کنند حتی افراد حاضر در این صنعت نیز متعجب شده اند. وی معتقد است شرکت اوشن تنها سکوی پرتاب وی بوده و او به ارسال بشر فراتر از محدوده زمین علاقمند است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال