دیش قابل حمل استارلینک مینی تا اواخر سال میلادی عرضه می‌شود

طبق اعلام ایلان ماسک دیش قابل حمل استار لینک مینی که تنها به اندازه یک مک بوک بوده و می‌تواند درون کوله پشتی قرار گرفته و حمل شود تا اخر امسال عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل اسپیس ایکس از عرضه نسخه قابل حمل دیش‌های […]

طبق اعلام ایلان ماسک دیش قابل حمل استار لینک مینی که تنها به اندازه یک مک بوک بوده و می‌تواند درون کوله پشتی قرار گرفته و حمل شود تا اخر امسال عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل اسپیس ایکس از عرضه نسخه قابل حمل دیش‌های استارلینک طی ماه‌های آینده خبر داد. به گفته وی در اواخر سال جاری استار لینک مینی معرفی شده و قرار است تنها در یک کوله پشتی جا شود.

حساب رسمی اسپیس ایکس در شبکه اجتماعی ایکس نیز سخنرانی ماسک در بین کارمندان خود را منتشر کرده که در آن به بیان برنامه‌های آینده این شرکت از جمله خدمات اینترنت ماهواره‌ای و محصولات جدید اشاره شده است. طبق این سخنرانی درخواست استفاده از مینی دیش استارلینک توسط FCC مورد تایید قرار گرفته و اکنون ایلان ماسک در مورد عرضه آن صحبت کرده است.

هنوز قیمت و مشخصات این دیش کوچک که قرار است به اندازه یک مک بوک باشد مشخص نشده است. همچنین تصویری از آن منتشر نشده و نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد. اما با توجه به اشاره ماسک این مدل می‌تواند برای افرادی که به دنبال دیش قابل حمل هستند قابل توجه باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال