شکایت کاربران تیک تاک از حجم بسیار زیاد تبلیغات در این پلتفرم

به گفته کاربران تیک تاک حجم بسیار زیاد تبلیغات در این پلتفرم به گونه ای است که آن را به یک ویران شهر برای آنان تبدیل کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تاک از اوایل امسال تیک تاک شاپ را در اختیار تولید کنندگان محتوا قرار داد. اما اکنون این […]

به گفته کاربران تیک تاک حجم بسیار زیاد تبلیغات در این پلتفرم به گونه ای است که آن را به یک ویران شهر برای آنان تبدیل کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تاک از اوایل امسال تیک تاک شاپ را در اختیار تولید کنندگان محتوا قرار داد. اما اکنون این تولید کنندگان نسبت به این ویژگی شکایت داشته و معتقدند میزان تبلیغات اسپانسری بسیار بیشتر از گذشته نمایش داده میشود.

یکی از تیک تاکرهای معروف با بیش از ۵۰۰ هزار نفر دنبال کننده در ویدیوی اخیر خود اعلام کرد فضای تیک تاک به دلیل تبلیغات زیاد در تیک تاک شاپ و ویدیوهای NPC بسیار تغییر کرده است.

ویدیوهای NPC همان ویدیوهای اینفلوئنسرهایی است که با هدف دریافت هدایای دیجیتالی در استریم های زنده اقدامات رباتیک انجام می دهند. این تیک تاکر در ویدیوی خود گفته است در همه جای این پلتفرم لینک ها دیده شده و تبلیغات نیز به شکل صدها آگهی وجود دارند.

فروشگاه اختصاصی تیک تاک فروردین امسال برای تولید کنندگان محتوای ایالات متحده رونمایی شد. آنها می توانند با فروش محتوای خود کمیسیون دریافت کنند. طبق تجزیه و تحلیل های انجام گرفته توسط دو خبرنگار اینسایدر، محتواهای تبلیغاتی به طور پیوسته در فیدهای کاربران نمایش داده می‌شوند. همچنین تنها حدود ۷۲ درصد از ویدیوهای مشاهده شده در این پلتفرم ویدیوهای معمولی بوده و بقیه تبلیغات هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال