اولویت محصول جدید میتسوبیشی ؛ حفظ جان مسافران

“میتسوبیشی” شرکت مطرح و فعال ژاپنی در عرصه خودروسازی ، نسل جدیدی از وسایل نقلیه را در نمایشگاه خودروی توکیو معرفی نموده است که قابلیت چک کردن علائم حیاتی مسافران و نجات جان آنها را در شرایط اضطراری دارد. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، میتسوبیشی که مالکیت تعدادی از شرکتهای فعال در […]

“میتسوبیشی” شرکت مطرح و فعال ژاپنی در عرصه خودروسازی ، نسل جدیدی از وسایل نقلیه را در نمایشگاه خودروی توکیو معرفی نموده است که قابلیت چک کردن علائم حیاتی مسافران و نجات جان آنها را در شرایط اضطراری دارد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، میتسوبیشی که مالکیت تعدادی از شرکتهای فعال در صنایع مختلف را بر عهده دارد به تازگی اعلام نموده در ساخت خودروی بدون راننده EMIRAI S سنسورهایی را بکار گرفته که تضمین کننده ایمنی و سلامت مسافران در طی مسیر حرکت می باشد. ردیابی علائم حیاتی افراد این امکان را فراهم می کند تا از وقوع رخدادهایی مانند حملات قلبی سرنشینان خودرو جلوگیری بعمل آید. این خودروی جدید تا سال 2030 به بازار عرضه خواهد شد . علاوه بر واکنش به سلامتی مسافران و اطلاع به پزشک ، خودران جدید به فناوری تشخیص صدا نیز مجهز است . تشخیص صداهای افراد مختلف و پردازش درخواستها در مشخصات  EMIRAI S ذکر شده است. نمایشگاه توکیو که از تاریخ 24 اکتبر تا 4 نوامبر ادامه دارد پذیرای طرحهای نوین خودروهای نسل جدید از سرتاسر دنیا می باشد. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال