برف پاک کن لیزری خودرو ساخت شرکت تسلا

مهندسین شرکت تسلا حق امتیاز اختراعی با عنوان “پاکسازی لیزری جرم های تجمیع شده روی شیشه های خودرو و پنل های فتوولتائیک” را به ثبت رساندند. با اجرایی شدن این طرح شاهد جایگزینی برف پاک کن خودروها با اشعه لیزر خواهیم بود. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، در این فناوری با استفاده […]

مهندسین شرکت تسلا حق امتیاز اختراعی با عنوان “پاکسازی لیزری جرم های تجمیع شده روی شیشه های خودرو و پنل های فتوولتائیک” را به ثبت رساندند. با اجرایی شدن این طرح شاهد جایگزینی برف پاک کن خودروها با اشعه لیزر خواهیم بود.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، در این فناوری با استفاده از تکنیکهای پردازش تصویر و حسگرهایی که در داخل و خارج اتوموبیل تعبیه شده  ، هر گونه مانع در میدان دید راننده از قسمت آینه های خودرو ، شیشه پنجره ها تا پنل شیشه ای جلوی خودرو به طور خودکار پاکسازی می شود. این سیستم با تاباندن اشعه لیزر به شیشه های خودرو به آسانی جرم و کثیفی این بخشها را حذف می کند. پاکسازی پنل های خورشیدی مورد دیگری است که این فناوری برای آن قابل استفاده است. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال