بومی سازی تجهیزات پزشکی توسط شرکت دانش بنیان ایرانی

بازار تجهیزات پزشکی در ایران بر اساس فعالیت 2200 شرکت داخلی و 6100 نمایندگی شرکتهای خارجی مصارف شهروندان را تامین می کند. اخیرا یک شرکت دانش بنیان به نام “امداد پزشک راز کیمیا” از 4 محصول تولیدی خود رونمایی کرده که پیش از این تنها نمونه خارجی آن در کشور بفروش می رسید. با بومی […]

بازار تجهیزات پزشکی در ایران بر اساس فعالیت 2200 شرکت داخلی و 6100 نمایندگی شرکتهای خارجی مصارف شهروندان را تامین می کند. اخیرا یک شرکت دانش بنیان به نام “امداد پزشک راز کیمیا” از 4 محصول تولیدی خود رونمایی کرده که پیش از این تنها نمونه خارجی آن در کشور بفروش می رسید. با بومی سازی تولید دستگاه مسواک زن 8 مخزنی ،  ژل آزولیو ، دستگاه فشاردهنده متناوب اندام و دستگاه فیانا میزان واردات محصولات خارجی مشابه کاهش یافته است.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، دستگاه فشاردهنده متناوب اندام وسیله ای برای ماساژهای مختلف می باشد که گردش خون را بهبود بخشیده و میزان متابولیسم را افزایش می دهد. از جمله موارد کاربرد دستگاه مورد نظر جلوگیری از نارسایی وریدی ، پای دیابتی ، برطرف کردن ادم ، توانبخشی سالمندان ، تسکین درد و… می باشد. این محصول ایرانی توانسته بیشتر نیاز بازار کشور را تامین کند. کشورهایی مانند سوییس ، آمریکا و کره جنوبی دستگاه فشاردهنده متناوب اندام را با قیمت 1500-1200 دلار عرضه می کنند. این در حالیست که شرکت امداد پزشک راز کیمیا آن را به قیمت 600 دلار با همان کیفیت ارائه نموده است. مدیر این شرکت ایرانی اشتغالزایی برای 6 نفر را از جمله محاسن اجرای این طرح تولیدی دانست. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال