تلفن هوشمند ال جی نکسوس 5 مجددا وارد فروشگاه های گوگل شد!

این هفته، گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که تلفن هوشمند نکسوس 5 که توسط کمپانی ال جی ساخته شده است، مجددا وارد فروشگاه های این شرکت در Google Play شده است. پیشتر این تلفن هوشمند در رنگ های قرمز، سفید و مشکی عرضه شده بود اما در حال حاضر، تنها رنگ مشکی از آن […]

این هفته، گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که تلفن هوشمند نکسوس 5 که توسط کمپانی ال جی ساخته شده است، مجددا وارد فروشگاه های این شرکت در Google Play شده است. پیشتر این تلفن هوشمند در رنگ های قرمز، سفید و مشکی عرضه شده بود اما در حال حاضر، تنها رنگ مشکی از آن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین این تلفن هوشمند در حجم های 16 و 32 گیگابایتی و با قیمتی معقولانه موجود می باشد. این تلفن هوشمند در کنار نکسوس 6 و نکسوس 9 گوگل قرار گرفته است و به عنوان تلفن های اصلی این سری به حساب می آید و همچنان موجود است اما مابقی تلفن ها و تبلت های این شرکت، حتی نسخه ی Google Play Edition از آنها، در انبار های گوگل موجود نمی باشد.

همانطور که در گزارش منتشر شده توسط Nate Swanner مشاهده کردیم، گوگل در دسامبر سال گذشته، به سختی توانست محصولی جدید از سری نکسوس را خلق و عرضه کند و همچنان نیز خرید این تلفن هوشمند، کار بسیار سختی می باشد. اما موفقیت هایی که گوگل همراه با نکسوس 4 و نکسوس 5 داشته است، باعث شده است گوگل کمی میان همکاری با ال جی و موتورلا دچار تردید شود و سردرگم بماند.

شاید یکی از این دلایل ورشکست شدن موتورلا می باشد. هنگامی که این شرکت در حال ورشکسته شدن بود، توسط گوگل خریداری شد و پس از آن، به شرکت لنوو فروخته شد و در همین بین بود که تلفن نکسوس 6 ساخته شد و بر روی نکسوس 5 نیز تاثیری نداشت تا اینکه مشاهده می کنیم این تلفن هوشمند دوباره به فروشگاه های گوگل بازگشسته است.

هم اکنون نکسوس 5 در حجم های 16 و 32 گیگابایتی و به ترتیب با قیمت های 329 دلار و 399 دلار در حال فروش می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال