راه اندازی خط تولید “یویو” با کمک فناوری چاپ سه بعدی

خط تولید خودروی برقی دو نفره ای به نام “یویو” حاصل همکاری شرکت ایتالیایی “Polymaker”  با یک شرکت چینی فعال در حوزه چاپ سه بعدی موسوم به “XEV ” بزودی راه اندازی خواهد شد. اولین محصول مشترک این شرکتها خودرویی برقی با نام ” LSEV ” بوده است. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز […]

خط تولید خودروی برقی دو نفره ای به نام “یویو” حاصل همکاری شرکت ایتالیایی “Polymaker”  با یک شرکت چینی فعال در حوزه چاپ سه بعدی موسوم به “XEV ” بزودی راه اندازی خواهد شد. اولین محصول مشترک این شرکتها خودرویی برقی با نام ” LSEV ” بوده است.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ،طبق گفته کارشناسان با استفاده از چاپگر سه بعدی برای تولید قطعات خودرو محصولی مقرون به صرفه به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو با چارچوبی از جنس فولاد و امکاناتی مانند ترمز ای بی اس ، کیسه هوا و ترمزهای مختص چرخهای جلو و عقب ساخته می شود. ابعاد 1.5 در 2.5 ، موتور برقی 7.5 کیلوواتی ، نمایشگر لمسی در کنسول خودرو ، سقف باز شدنی ، آینه های برقی و 180 لیتر فضا در صندوق عقب از جمله مشخصات ذکر شده برای یویو می باشد. صاحبان این خودرو با یکبار شارژ می توانند تا 150 کیلومتر با آن رانندگی کنند. فناوری  LiFePO 4  جهت هشدار دادن به راننده در مورد وضعیت باتری در یویو بکار گرفته شده است. این خودروی برقی 6650 دلاری در دسامبر 2020 به بازار عرضه خواهد شد. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال