“رونویس بردار پزشکی آمازون” با قابلیت ضبط مکالمه بین پزشک و بیمار

مدیران بخش هوش مصنوعی آمازون مدعی اند از این پس  با کمک ابزاری موسوم به “Amazon Transcribe Medical”  زمان شرح حال نویسی پزشک از وضعیت بیمار کاهش می یابد. این سرویس مبتنی بر وب برای جامعه پزشکی بسیار کارآمد است. به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز ، ابزار رونویس بردار پزشکی آمازون مکالمه بین بیمار […]

مدیران بخش هوش مصنوعی آمازون مدعی اند از این پس  با کمک ابزاری موسوم به “Amazon Transcribe Medical”  زمان شرح حال نویسی پزشک از وضعیت بیمار کاهش می یابد. این سرویس مبتنی بر وب برای جامعه پزشکی بسیار کارآمد است.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز ، ابزار رونویس بردار پزشکی آمازون مکالمه بین بیمار و پزشک را ضبط نموده و این امکان را برای پزشک فراهم می کند که از صحبتهای بیمار یادداشت بردارد . سپس با استفاده از نرم افزار یادگیری عمیق شرح حال بیمار را در پرونده پزشکی وی ثبت نماید. ویرایش و درج علائم نگارشی به شکلی خودکار توسط این نرم افزار انجام می شود. دقت زیاد ابزار رونویس بردار با توجه به قابلیت درک زبان پزشکی آن دور از انتظار نیست.  “Comprehend Medical” دیگر نرم افزار ارائه شده کمپانی آمازون می باشد که پزشکان می توانند در کنار رونویس بردار از آن بهره گیرند. این نرم افزار که سال گذشته به بازار عرضه شد قابلیت خواندن متون پزشکی بدون علائم نگارشی را دارد و می تواند تصحیح اصول نگارشی متن را نیز انجام دهد. از جمله فعالیتهای اخیر شرکت آمازون در حوزه سلامت بهداشت راه اندازی سیستم “Amazon Care” طی سال جاری می باشد که جهت گرفتن مشاوره پزشکی توسط کارمندان شرکت طراحی شده است.

در این راستا “مت وود” مدیر بخش هوش مصنوعی آمازون” حفظ حریم خصوصی کاربران را از اولویتهای شرکت دانست و اظهار داشت آمازون در ساخت این نرم افزار جدید از قانون  “HIPAA” دولت فدرال پیروی کرده است. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال