ساخت داروی آلزایمر توسط محققان چینی

معمولترین علت زوال عقل آلزایمر است که به عنوان یک بیماری پیشرونده با علائم از دست رفتن حافظه و سایر کارکردهای ذهنی شناخته می شود. وراثت ، سبک زندگی و عوامل محیطی همگی در بروز علائم این بیماری دخیل هستند. محققان چینی نتیجه 20 سال تحقیق در زمینه درمان آلزایمر را به تازگی معرفی نموده […]

معمولترین علت زوال عقل آلزایمر است که به عنوان یک بیماری پیشرونده با علائم از دست رفتن حافظه و سایر کارکردهای ذهنی شناخته می شود. وراثت ، سبک زندگی و عوامل محیطی همگی در بروز علائم این بیماری دخیل هستند. محققان چینی نتیجه 20 سال تحقیق در زمینه درمان آلزایمر را به تازگی معرفی نموده اند . داروی اویگومانات اولین داروی آلزایمر در جهان است که به همت دانشمندان آکادمی علوم چین و موسسه پزشکی شانگهای تولید شده است.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، تحقیقات جامع پزشکان چینی مشخص نموده افرادی که در رژیم غذایی خود از سبزیجات و خزه های دریایی استفاده می کنند کمتر در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند. از سال 1997 میلادی تلاش برای ساخت داروی مذکور آغاز شد و در حال حاضر تاثیر آن برای جلوگیری از پیشرفت آلزایمر ثابت شده است. دولت چین مهر تایید بر ادعای محققان این کشور زده و درمان تدریجی بیماری بوسیله داروی جدید را تصدیق نموده است. تاکنون درمان قطعی برای این بیماری پیدا نشده اما داروی اویگومانات برای جامعه پزشکی از ارزش بالایی برخوردار است.  جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال