سونی تلفن هوشمند میان رده جدید خود را با نام Xperia E4 معرفی کرد

سونی گوشی جدید خود به نام اکسپریا E4 برای رده ی متوسط بازار معرفی کرده است که با طراحی فوق العاده زیبا و یک باتری نسبتا خوب به سراغ دیگر رقبا آمده است. به گفته ی سونی، باتری این گوشی که دارای ظرفیت 2300 میلی آمپر می باشد، می تواند به طور مداوم و در حالت […]

سونی گوشی جدید خود به نام اکسپریا E4 برای رده ی متوسط بازار معرفی کرده است که با طراحی فوق العاده زیبا و یک باتری نسبتا خوب به سراغ دیگر رقبا آمده است. به گفته ی سونی، باتری این گوشی که دارای ظرفیت 2300 میلی آمپر می باشد، می تواند به طور مداوم و در حالت استفاده تا دو روز دوام بیاورد. البته با داشتن دو حالت Stamina و Ultra Stamina این زمان قابل افزایش نیز است!

از نظر ظاهری، E4 سنت گوشی های سری Z و E سونی را شکسته است و با طراحی جدیدتر و زیباتر که بیشتر شبیه به آیفون 6 هم به نظر می رسد، وارد میدان می شود. اما این بدان معنا نیست که سونی دست از طراحی های قبلی خود بکشد و شاید این طراحی بیشتر جنبه ی آزمایشی داشته باشد یا اینکه سونی در کل می خواهد فلسفه ی طراحی گوشی های هوشمند خود را تغییر دهد.

علاوه بر باتری خوب این گوشی، صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 960×540 و پردازنده ی چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی به کمک این گوشی آمده اند. یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت، 5 مگاپیگسل دوربین اصلی با قابلیت فیلم برداری به صورت فول اچ دی و دو مگاپیکسل دوربین جلویی لقب ” سطح متوسط ” را به خوبی نشان می دهند.

رنگ های مشکی و سفید به همراه نسخه ی دو سیم کارته از گزینه های انتخابی پیش روی شما هستند. فعلا از دسترسی گوشی در مناطق مختلف خبری نرسیده اما به زودی سونی این گوشی را عرضه خواهد کرد.