عرضه جهانی دوربین هوشمند Fridge Eye تا نوامبر 2020

آیا زمانیکه در حال قدم زدن بین راهروهای فروشگاه هستید در مورد ضرورت خرید بعضی مواد غذایی به عنوان نیازهای روزمره تان دچار تردید می شوید؟ این مشکل به زودی با کمک دوربینهای Fridge Eye که قابل نصب در یخچال منزل شما می باشد قابل حل است. با نصب اپلیکیشن مربوطه به آسانی قادر خواهید […]

آیا زمانیکه در حال قدم زدن بین راهروهای فروشگاه هستید در مورد ضرورت خرید بعضی مواد غذایی به عنوان نیازهای روزمره تان دچار تردید می شوید؟ این مشکل به زودی با کمک دوربینهای Fridge Eye که قابل نصب در یخچال منزل شما می باشد قابل حل است. با نصب اپلیکیشن مربوطه به آسانی قادر خواهید بود از محتویات داخل یخچال با خبر شده و از خریدهای غیر ضروری صرفنظر کنید.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، با نصب دوربین Fridge Eye در یکی از طبقات یخچال ، لنزهای پیشرفته آن زاویه گسترده ای از فضای داخلی و محتویات مواد غذایی را به نمایش می گذارد. اپلیکیشن مورد نیاز کاربران در اپ استور و گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس می باشد. جالب است بدانیم نور چشمی این سیستم زمانیکه داخل یخچال تاریک است امکان دید واضحی را فراهم می کند. این ابداع کاربردی روشی مفید برای صرفه جویی در خرید مواد غذایی می باشد زیرا شخص با اطلاع از محتویات داخل یخچال منزل خود از انتخابهای تکراری اجتناب می کند. با توجه اینکه سالیانه در مصارف خانگی شاهد دور ریز مواد غذایی بسیاری هستیم ، این ابداع اهمیت و کاربردی جهانی خواهد داشت. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال