برگزاری مجازی نمایشگاه اینوتکس 2020 برای اولین بار

مهدی صفاری نیا روز دوشنبه در نشست خبری مجازی نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ( INOTEX ۲۰۲۰) افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر کشورها، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس برای نخستین بار در کشور به صورت مجازی برگزار می شود. وی بیان کرد: علاقه مندان در این دوره از […]

مهدی صفاری نیا روز دوشنبه در نشست خبری مجازی نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ( INOTEX ۲۰۲۰) افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر کشورها، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس برای نخستین بار در کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاقه مندان در این دوره از برپایی نمایشگاه که به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار می شود، می توانند از هر نقطه از کشور و عرصه بین الملل در این دوره از نمایشگاه حضور داشته باشند.

صفاری نیا یادآور شد: هزینه حضور استارتاپ ها در این نمایشگاه با توجه به مجازی بودن آن نسبت به حضور فیزیکی کم خواهد شد. پیش بینی می کنیم در این دوره ۱۸ هزار بازدیدکننده و ۱۸ جلسه و سرمایه گذاری برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور وظیفه خود می دانیم حرکت کارآفرینی و زیست بوم نوآوری که به خوبی رشد کرده  است، کمرنگ نشود و اینوتکس می تواند در این برهه نقش فعال کننده ای بیش از پیش در حوزه کارآفرینی داشته باشد.

صفاری نیا افزود: در مدت زمان شیوع کرونا برای برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی نشست ها و کارگروه هایی به صورت آنلاین برگزار شد تا تمرینی برای برگزاری بهتر این نمایشگاه داشته باشیم. در ابتدای سال جاری نشست های استپ را با حضور ۴۰ سخنران و کارگاه های آموزشی با موضوع کرونا برگزار کردیم و این نشان می دهد که فضای حاکم مانع از رشد نوآوری نمی شود.

وی یادآور شد: نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در زمینه نوآوری و فناوری در کشور است که هر ساله با حضور پرشور اجزای اکوسیستم نوآوری کشور توسط پارک فناوری پردیس برگزار می شود. بازیگران مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری در نمایشگاه اینوتکس به صورت غرفه دار، بازدیدکننده، سخنران، پنلیست، منتور، سرمایه گذار حضور دارند. این نمایشگاه بستر ملاقات و شبکه سازی میان فعالان اکوسیستم بوده و زمینه ملاقات با منتورها، استارتاپ های برتر، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران را فراهم می آورد.

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۰) از ۲۲ تا ۲۵ مردادماه برگزار می شود.


پایگاه اخبار فناوری تکنا

جهت دسترسی به دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی مراجعه کنید.

اخبار اختراعات اخبار کشفیات اخبار نجوم و ناسا اخبار علمی پزشکی