فیس بوک در سال 2014، 341 میلیون کاربر از طریق تلفن همراه داشته است

فیسبوک یکی از شبکه های اجتماعی است که مورد علاقه ی خیلی ها قرار گرفته است. گزارشات سه ماهه ی دوم سال 2014 نشان می دهند که ماهانه از میان 1.32 میلیارد کاربر فعال فیسبوک، 399 میلیون کاربر از طریق تلفن همراه خود به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا می کنند. این موضوع بر اساس گزارشات سه ماهه […]

فیسبوک یکی از شبکه های اجتماعی است که مورد علاقه ی خیلی ها قرار گرفته است. گزارشات سه ماهه ی دوم سال 2014 نشان می دهند که ماهانه از میان 1.32 میلیارد کاربر فعال فیسبوک، 399 میلیون کاربر از طریق تلفن همراه خود به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا می کنند. این موضوع بر اساس گزارشات سه ماهه فیس بوک برای فصل دوم 2014 اعلام شده است.

ظاهرا یک افزایش 15 درصدی در مقایسه با سه ماهه اول سال جاری، هنگامی که کاربران تلفن همراه فیس بوک به حدود 341 میلیون رسیدند،‌ به وجود آمده است.

برخی از 654 میلیون کاربر فیس بوک روزانه از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به صفحه ی فیس بوکشان را چک می کنند و این گزارش تصریح می کند که حدودا 1 میلیارد نفر از کاربران فیس بوک از هر دو وسیله ، یعنی تلفن همراه و کامپیوترهای شخصی برای ورود به شبکه اجتماعی فیس بوک استفاده می کنند.

جالب است که نتایج به دست آمده ی سال پیش نیز به همان اندازه چشمگیر است. با نگاهی به Q2 2013 می بینیم که 219 میلیون کاربر فیس بوک، فعالیت های خود را در این شبکه اجتماعی از طریق دستگاه های تلفن همراه خود انجام داده اند. می توانیم اظهار کنیم که فیس بوک یک پیروزی بزرگ در نبرد با کاربران زیاد به ثمر رسانده است و معمولا در بالای نمودار محبوبیت Apple’s App Store و Google Play قرار می گیرد.

Excerpts-from-Facebooks-Q2-2014-report Excerpts-from-Facebooks-Q2-2014-report (1) Excerpts-from-Facebooks-Q2-2014-report (2)

منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال