معاون علمی و فناوری رییس جمهوری وارد زاهدان شد

سورنا ستاری در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار و شماری از مدیران استانی از جمله روسای دانشگاه ها قرار گرفت. بهره برداری از چند طرح و پروژه در حوزه فناوری از قبیل خانه خلاق سیستان و بلوچستان، مجتمع فناوری نوگام، پارک انرژی، کلنگ زنی کارخانه […]

سورنا ستاری در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار و شماری از مدیران استانی از جمله روسای دانشگاه ها قرار گرفت.

بهره برداری از چند طرح و پروژه در حوزه فناوری از قبیل خانه خلاق سیستان و بلوچستان، مجتمع فناوری نوگام، پارک انرژی، کلنگ زنی کارخانه نوآوری و مجتمع فناوری زاهدان و همچنین حضور در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مهمترین برنامه‌های معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر به سیستان و بلوچستان است.

به گزارش آژانس خبری تکنا سیستان و بلوچستان با ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت براساس سرشماری سال۹۵ و ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ کیلومترمربع وسعت پهناورترین استان کشور است که افزون بر ۵۱ درصد جمعیت آن در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳ شهرستان است و افزون بر ۱۳۰۰ کیلومتر مرززمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و ۳۱۰ کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.


پایگاه اخبار فناوری تکنا

جهت دسترسی به دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی مراجعه کنید.

اخبار اختراعات اخبار کشفیات اخبار نجوم و ناسا اخبار علمی پزشکی