تبلیغات هدفمند در چت‌ها!

هوش مصنوعی به کمک واتساپ می‌آید

در راستای تلاش‌های شرکت Meta برای افزایش درآمدزایی از پیام‌رسان محبوب WhatsApp، این شرکت روز پنجشنبه برای اولین بار از هوش مصنوعی (AI) برای هدفمندسازی تبلیغات در چت‌های کسب‌وکارهای حاضر در این پلتفرم استفاده کرد. این قابلیت جدید به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، پیام‌های تبلیغاتی خود را […]

در راستای تلاش‌های شرکت Meta برای افزایش درآمدزایی از پیام‌رسان محبوب WhatsApp، این شرکت روز پنجشنبه برای اولین بار از هوش مصنوعی (AI) برای هدفمندسازی تبلیغات در چت‌های کسب‌وکارهای حاضر در این پلتفرم استفاده کرد. این قابلیت جدید به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، پیام‌های تبلیغاتی خود را به طور دقیق‌تر به مخاطبان مورد نظر خود ارسال کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی رسانه خبری تکنا ، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا در کنفرانسی در برزیل این قابلیت جدید را معرفی کرد و گفت: ما در حال حاضر شاهد رشد چشمگیری در استفاده از WhatsApp توسط کسب‌وکارها برای تعامل با مشتریان خود هستیم. با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانیم به این کسب‌وکارها کمک کنیم تا تبلیغات خود را به طور موثرتر به مخاطبان هدف خود برسانند و در نتیجه، بازدهی سرمایه‌گذاری (ROI) خود را افزایش دهند.