چالش 30 روزه لاغری گوگل فیت

“گوگل” غول اینترنتی جهان قصد دارد با بروز رسانی “گوگل فیت” نرم افزار مربوط به تناسب اندام در سال جدید میلادی به کاربران کمک کند تا به اندام دلخواه خود دست یابند. چالش 30 روزه گوگل بر مبنای “دقایق فعالیت بدنی” و “فعالیت قلب” پس از تعطیلات سال نو آغاز خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار […]

“گوگل” غول اینترنتی جهان قصد دارد با بروز رسانی “گوگل فیت” نرم افزار مربوط به تناسب اندام در سال جدید میلادی به کاربران کمک کند تا به اندام دلخواه خود دست یابند. چالش 30 روزه گوگل بر مبنای “دقایق فعالیت بدنی” و “فعالیت قلب” پس از تعطیلات سال نو آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، یادآوری ماهانه در این سرویس به منظور انگیزه دادن به کاربرانی که از برنامه گوگل فیت تخطی می کنند بعلاوه راه اندازی هشتک Get Fit with Google # جهت اشتراک نظرات و تجربیات کاربران از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. این برنامه رایگان روی اندروید ، آیفون و فناوریهای پوشیدنی مجهز به سیستم عامل “وییراواس” قابل استفاده می باشد. متخصصین انجمن قلب آمریکا (AHA) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) در این طرح که با هدف ارتقاء سلامت عمومی جامعه برنامه ریزی شده شرکت داشتند. از جمله اپلیکیشن های رایج مربوط به تناسب اندام می توان به “فیت کمپ” و “فلکسیت اپ” اشاره کرد . دستگاه هوشمند ” ویتینگز موو” نیز با در نظر گرفتن شرایط فردی برنامه دقیقی برای رسیدن به تناسب اندام به کاربر ارائه می دهد. پیش بینی می شود با رواج استفاده از این نوع برنامه های کاربردی و سودمند در آینده نزدیک طرفداران رژیم های لاغری سنتی روز به روز کمتر شوند. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال