چگونه با کمک مربی خواب هوشمند فرزندانمان را بخوابانیم؟

بسیاری از والدین با مشکل خواب فرزندانشان دست و پنجه نرم می کنند. بی نظمی کودکان در به رختخواب رفتن و دیر بیدار شدن آنها ، تمایل بچه ها برای شنیدن قصه پیش از خواب همگی برای پدر و مادرها به خصوص شاغلین انرژی بر است. فناوری در این زمینه به کمک والدین آمده است […]

بسیاری از والدین با مشکل خواب فرزندانشان دست و پنجه نرم می کنند. بی نظمی کودکان در به رختخواب رفتن و دیر بیدار شدن آنها ، تمایل بچه ها برای شنیدن قصه پیش از خواب همگی برای پدر و مادرها به خصوص شاغلین انرژی بر است. فناوری در این زمینه به کمک والدین آمده است تا  با استفاده از گجت هوشمند Vobot Bunny  اندکی از بار مسئولیت آنها کاسته و به این طریق در زمان رسیدگی به نیازهای کودک صرفه جویی شود.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، این سیستم سیلیکونی با دستیار صوتی الکسا هماهنگ می شود و از طریق فرامین صوتی قابل کنترل است. برای استفاده از این فناوری جذاب لازم است اپلیکیشن این سیستم را روی تلفن همراه خود نصب کرده و به این طریق زمینه شرطی شدن کودک به زمانهای خواب و بیداری را فراهم کنید. برای استفاده از Vobot Bunny لازم است ساعتهای مورد نظر در نرم افزار مربوطه تنظیم شود. یک ساعت پیش از زمان تعیین شده برای خواب نور قرمزی از سیستم تابانده می شود که به کودک یاد آوری می کند به اتاق خواب برود . در این فاصله او مجاز است بازی کند یا کتاب بخواند اما به محض زرد شدن چراغ  و پخش موسیقی ملایم کودک باید به رختخواب رفته و بخوابد. با کمک این فناوری بچه ها یاد می گیرند که چه زمانی برای خواب و همچنین بیداری مناسب است. صبح نیز نوری سبز در اتاق پخش می شود و کودک با صدای موسیقی ملایم از خواب بر می خیزد. از دیگر کاربردهای این وسیله می توان به پخش موسیقی دلخواه کودک به صورت انتخابی و تنظیم از راه دور ، قصه گویی ، پاسخ به سوالات آنها در زمینه های مختلف اشاره کرد. والدین نیز با کمک Vobot Bunny که تنها 60 دلار قیمت دارد می توانند از وضعیت ترافیک ، آب و هوا و اخبار روز مطلع شوند. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال