کاربرد هدست واقعیت مجازی در گاوداری ها

دامپروران در مناطق سردسیر مانند مسکو با مشکلاتی از جمله طولانی شدن فصل سرما روبرو هستند . به خاطر این موضوع مزرعه داران روسی دست به ابتکار جدیدی برای بهبود شرایط فعالیت خود زده اند. آنها عینکهای واقعیت مجازی (VR) را روی چشم گاوها قرار دادند و با پخش تصاویری زیبا و رنگارنگ از یک […]

دامپروران در مناطق سردسیر مانند مسکو با مشکلاتی از جمله طولانی شدن فصل سرما روبرو هستند . به خاطر این موضوع مزرعه داران روسی دست به ابتکار جدیدی برای بهبود شرایط فعالیت خود زده اند. آنها عینکهای واقعیت مجازی (VR) را روی چشم گاوها قرار دادند و با پخش تصاویری زیبا و رنگارنگ از یک مزرعه تغییر حالات حیوان را مشاهده کردند.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، کاهش اضطراب ، تقویت احساس عاطفه و بهبود رفتار در این گاوها نتیجه مطلوبی است که با اجرای این ایده حاصل شد. اما سوالاتی مانند تاثیر استفاده از VR بر میزان شیردهی گاوها ، منفی یا مثبت بودن واکنش آنها پس از برداشتن عینک و مواجهه با دنیای واقعی بعلاوه چگونگی حل مشکل کوتاهی عمر باتری های هدست تا این لحظه بی پاسخ مانده است. با مطالعات گسترده تری که قرار است در آینده نزدیک صورت بگیرد می توان برای این سوالات پاسخ های دقیقی پیدا نمود. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار کشفیات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال