دردسرساز شدن قطعی Gmail و Youtube در امریکا

بر اساس اعلام شرکت گوگل، سرویس­­­­­‌‌‌­های خدمات‌­‌‌رسانی چند‌گانه مانند جیمیل ،یوتیوب و سایر سرویس‌هایی که متکی به فن‌آوری فضای رایانش ابری گوگل هستند، در ساعت هفت صبح دیروز یکشنبه ، پس از تجربه چند ساعت قطعی و بروز خطاهای متناوب، بازسازی شدند.بر اساس گزارش‌های سرویس‌های نظاره‌گر وب ، ” میزان بالای تراکم شبکه‌­ای در شرق […]

بر اساس اعلام شرکت گوگل، سرویس­­­­­‌‌‌­های خدمات‌­‌‌رسانی چند‌گانه مانند جیمیل ،یوتیوب و سایر سرویس‌هایی که متکی به فن‌آوری فضای رایانش ابری گوگل هستند، در ساعت هفت صبح دیروز یکشنبه ، پس از تجربه چند ساعت قطعی و بروز خطاهای متناوب، بازسازی شدند.بر اساس گزارش‌های سرویس‌های نظاره‌گر وب ، ” میزان بالای تراکم شبکه‌­ای در شرق ایالات متحده” و به تبع آن اختلال در اتصال به شبکه ، دلیل اصلی به وجود آمدن خطا در بیش از دوازده سرویس گوگل، از جمله فن­‌آوری محاسبات ابری، اعلام شده است.این اختلال در ساعت 3:25 بعدازظهر روز شنبه توسط داشبورد وضعیت فضای ابری گوگل که اطلاعات وضعیت عملکرد سرویس‌های تحت تاثیر آن را منتشر می کند ، شناسایی و تایید شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز، محاسبات ابری یکی از خدمات سودآور گوگل است که توسط بسیاری از شرکت‌ها برای تأمین خدمات و برنامه‌های خود استفاده می شود. شرکت گوگل در رقابت گسترده با شرکت‌­های فن‌آوری دیگر ،چون : آمازون ،مایکروسافت ، اپل و … در فضای ابری عمومی ، قرار دارد. سرویس‌های ارائه دهنده فضا ابری به یک سرویس‌دهنده مرکزی وابسته‌ اند. عدم عملکرد مناسب سرویس‌دهنده مرکزی موجب اختلال در سرویس‌های رایانش ابری می‌شود. بر اساس گزارش‌ها ، شرکت گوگل قرار است یک تحقیق داخلی در مورد موضوع به وجود آمده انجام دهد تا از بروز مجدد این حادثه جلوگیری شود و سیستم‌های مرتبط با آن ارتقا یابند. در پایان ، قرار است یک گزارش مفصل ازعلل به وجود­ آورنده این حادثه پس از انجام تحقیقات ارائه و توسط شرکت اطلاع‌رسانی شود .

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال