گوگل پلی موزیک؛ اینبار برای آیپد

مدتی قبل گوگل پلی موزیک  از طریق آیفون هم برای کاربران سیستم عامل ios در دسترس بود، حال به تازگی گوگل با ارتقاء این اپلیکیشن کاربران آیپد را بی بهره نگذاشته و کاربران میتوانند برای مدت طولانی از این اپلیکیشن استفاده کنند. در آخرین نسخه از این اپلیکشن از طراحی واسط کاربری جدید به صورت متریال دیزاین استفاده […]

مدتی قبل گوگل پلی موزیک  از طریق آیفون هم برای کاربران سیستم عامل ios در دسترس بود، حال به تازگی گوگل با ارتقاء این اپلیکیشن کاربران آیپد را بی بهره نگذاشته و کاربران میتوانند برای مدت طولانی از این اپلیکیشن استفاده کنند.

در آخرین نسخه از این اپلیکشن از طراحی واسط کاربری جدید به صورت متریال دیزاین استفاده شده و اولویت با بخش سریعتر و بدون وقفه قرار گرفته است.

همانطور که در نسخه های قدیمی تر کاربران گوگل پلی موزیک می توانستند تا ۲۰۰۰۰۰ تا از آهنگ های ذخیره شده بر روی دستگاه های خود را گوش دهند، با این طرح به صورت نامحدود، می توان هر تعداد آهنگی را که می خواهید از کتابخانه و مخزن این اپلیکیشن گوش دهید و یک ایستگاه رادیویی شخصی بر اساس علاقه تان به هر خواننده یا آلبومی ایجاد کنید.

با این حال، کاربران iOS اجازه ی دسترسی به تمام قسمت های این طرح را ندارند و مجبورند برای ثبت نام از یک دستگاه اندروید استفاده کنند یا به کمک مرورگر ثبت نام کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال