دوربین پرسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی در آنر مجیک ۶ به کار می‌رود

آنر قصد دارد از دوربین پریسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی در گوشی مجیک ۶ استفاده کند. تاکنون چنین وضوحی در بین دوربین‌های پریسکوپی استفاده نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران معتبر در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد دوربین پریسکوپی با سنسور 160 مگاپیکسلی OV50K در گوشی آنر مجیک ۶ پرو […]

آنر قصد دارد از دوربین پریسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی در گوشی مجیک ۶ استفاده کند. تاکنون چنین وضوحی در بین دوربین‌های پریسکوپی استفاده نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران معتبر در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد دوربین پریسکوپی با سنسور 160 مگاپیکسلی OV50K در گوشی آنر مجیک ۶ پرو استفاده خواهد شد. طبق داده‌های منتشر شده توسط این افشاگر آنر قصد دارد از دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی به جای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کند.

در حالی که شایعات پیشین گفته بود در این گوشی یک سنسور ۱ اینچی به کار رفته است اما اکنون مشخص شده است سنسور ۱/۱٫۳ اینچی در این گوشی به کار می‌رود. سنسور مورد نظر مشابه سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا است.

این سنسور می‌تواند با ثبت تصاویر با کیفیت از فناوری LOFIC نیز استفاده کند. آنر قصد دارد به زودی از گوشی مجیک ۶ در چین و پس از آن در بازارهای جهانی رونمایی کند. در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد مشخصات فنی این گوشی در دست نبود و تنها به کارگیری پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و برخی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در این گوشی تایید شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال