پیشرفت‌های هوش مصنوعی باعث رکورد سهام دل و رشد خیره کننده ۳۰ درصدی آن شد

هوش مصنوعی باعث شد تا سهام شرکت دل تنها در یک روز با افزایش بی‌سابقه ۳۰ درصدی به بالاترین حد خود برسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به واسطه هوش مصنوعی و رشد این فناوری سهام دل به بالاترین سطح خود در تاریخ با رشد ۳۰ درصدی رسید این شرکت با استفاده […]

هوش مصنوعی باعث شد تا سهام شرکت دل تنها در یک روز با افزایش بی‌سابقه ۳۰ درصدی به بالاترین حد خود برسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به واسطه هوش مصنوعی و رشد این فناوری سهام دل به بالاترین سطح خود در تاریخ با رشد ۳۰ درصدی رسید این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی توانست رکوردی بی‌سابقه را در این زمینه ثبت کند. این شرکت انتظار دارد تعریف بتواند سال پرقدرتی را پشت سر بگذارد. شرکت انویدیا نیز با استفاده از هوش مصنوعی توانسته ارزش خود را به بالای دو تریلیون دلار برساند.

طبق گزارش منتشر شده توسط اینسایدر سهام دل تنها در یک روز با رشد ۳۰ درصدی مواجه شده و به بالاترین حد خود رسیده است این در حالی است که سهام این شرکت طی سال گذشته میلادی تنها ۶۴ درصد رشد داشته و رقم درآمد آن برای سه ماهه منتهی به دوم فوریه به رقم ۲۳.۳۲ میلیارد دلار میرسید. با رشد تعدیل شده برای هر سهم پیش‌بینی‌های مربوط به آن در گذشته شکست و هر سهم آن به جای 1.7 دلار اکنون ۲.۲۰ دلار ارزش دارد.

جف کلارک مدیر عامل این شرکت در بیانیه اعلام کرد با استفاده از بهینه سازی‌های انجام گرفته در سرورهای شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی فعالیت‌های آن در این زمینه ادامه خواهد یافت . همچنین در بخش سفارشات نیز افزایش ۴۰ درصدی اتفاق افتاده است. به گفته این شرکت سود نقدی سالانه با افزایش ۲۰ درصدی به رقم یک.۷۸ دلار به ازای هر سهم رسید.

طبق اعلام کلارک شرکت اکنون توانسته از فرصت‌های ایجاد شده در حوزه هوش مصنوعی استفاده کند و در آینده نیز پیشرفت‌های قابل توجهی از این شرکت ارائه خواهد شد. رشد سهام دل همزمان با جهش 16 درصدی سهام شرکت انویدیا اتفاق افتاد. با استفاده از هوش مصنوعی و توسعه ابزارهای این فناوری ارزش بازار این شرکت افزایش یافته و باعث افزایش میزان تولید ناخالص داخلی در کشورها نیز شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال