پس از داغ کردن گوشی آیفون 15 پرو، باتری متورم نیز به آن اضافه شد

طبق گفته یک کاربر در انجمن ردیت آیفون ۱۵ پرو خریداری شده توسط وی دارای باتری باد کرده بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از اعلام مشکلاتی در گوشی آیفون ۱۵ پرو و پرومکس از قبیل داغ کردن بیش از اندازه اکنون خریداران این گوشی مورد دیگری را اعلام کرده‌اند. […]

طبق گفته یک کاربر در انجمن ردیت آیفون ۱۵ پرو خریداری شده توسط وی دارای باتری باد کرده بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از اعلام مشکلاتی در گوشی آیفون ۱۵ پرو و پرومکس از قبیل داغ کردن بیش از اندازه اکنون خریداران این گوشی مورد دیگری را اعلام کرده‌اند. یکی از کاربران در انجمن ردیت می‌گوید با وجودی که اخیراً آیفون ۱۵ پرو را خریداری کرده اما باتری گوشی‌اش به صورت باد کرده است.

به گفته این کاربر تورم این باتری باعث شده تا نمایشگر به شکل جدا شده از بدنه دستگاه مشاهده شود. این خریدار می‌گوید چند روز گذشته اقدام به خرید آیفون ۱۵ پرو از طریق اپراتور ورایزن کرده و پس از آن متوجه شده است باتری گوشی متورم است. وی هنگامی که یک قاب برای گوشی خود تهیه کرده بود متوجه این موضوع شد. زیرا امکان قرارگیری گوشی در قاب وجود نداشته است. وجود کارکرد بدون مشکل گوشی بسیاری از کاربران به وی توصیه کرده‌اند علاوه بر عدم شارژ کردن دستگاه آن را خاموش کند.

این کاربر به طور حضوری به فروشگاه رقصی اپل نیز مراجعه کرده است اما این مشکل رفع نشد. زیرا خرید از ردیت باعث شد تا نتواند پشتیبانی لازم را دریافت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال