به روز رسانی جدید اپل برای رفع مشکل داغ شدن بیش از اندازه آیفون ۱۵ منتشر شد

اپل به روز رسانی جدیدی برای iOS منتشر کرده است تا بتواند مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرومکس را حل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تنها چند روز پس از عرضه نسل جدید آیفون‌ها کاربران از داغ شدن مدل‌های پرچمدار آیفون ۱۵ خبر دادند. […]

اپل به روز رسانی جدیدی برای iOS منتشر کرده است تا بتواند مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرومکس را حل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تنها چند روز پس از عرضه نسل جدید آیفون‌ها کاربران از داغ شدن مدل‌های پرچمدار آیفون ۱۵ خبر دادند. اپل برای حل این مشکل یک به روز رسانی جدید منتشر کرده است تا بتواند با کمک آن مشکل ایجاد شده را حل کند.

پس از اعلام کاربران در مورد داغ شدن بیش از اندازه مدل‌های پیشرفته آیفون ۱۵ اطلاعات تایید نشده بسیاری در مورد علت این داغ شدن منتشر شد. بسیاری از منابع اعلام کردند علت داغ شدن بیش از اندازه آیفون ۱۵ به دلیل فرایند ساخت سه نانومتری تراشهA17 Pro بوده است. همچنین برخی فریم تیتانیومی آن را علت مشکل معرفی کردند. اما اپل به طور رسمی اعلام کرد با بروزرسانی سیستم عامل و برنامه‌ها می‌تواند مشکل ایجاد شده را برطرف کند.

طبق اعلام اپل در آپدیت جدید علاوه بر حل مشکل داغ شدن گوشی‌های آیفون پرو و پرومکس دو مشکل امنیتی ایجاد شده در iOS نیز برطرف خواهد شد یکی از این مشکلات امنیتی مربوط به باگ libvpx  بوده است که باعث کنترل دستگاه قربانی از راه دور توسط مهاجمان خواهد شد. مشکل دیگر نیز وجود یک اکسپلویت کرنل است که در صورت دسترسی مهاجم به صورت فیزیکی به گوشی امکان سوء استفاده از آن را ایجاد خواهد کرد.

به روز رسانی مورد نظر هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته و بسیاری از کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش جنرال در تنظیمات و همچنین به روز رسانی نرم‌افزار آن را دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال