اپل کار روی ۴ هدست واقعیت ترکیبی جدید را آغاز کرده است

برخی منابع آگاه اعلام کردند اپل قصد دارد ۴ هدست واقعیت ترکیبی جدید را توسعه دهد و هم اکنون نیز مشغول کار روی آنها است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از خبرگزاری‌های تایوانی در گزارشی اعلام کرد اپل در حال حاضر مشغول توسعه چند مدل از هدست‌های واقعیت ترکیبی اپل ویژن […]

برخی منابع آگاه اعلام کردند اپل قصد دارد ۴ هدست واقعیت ترکیبی جدید را توسعه دهد و هم اکنون نیز مشغول کار روی آنها است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از خبرگزاری‌های تایوانی در گزارشی اعلام کرد اپل در حال حاضر مشغول توسعه چند مدل از هدست‌های واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو است. مجموعاً نسل دوم ویژن پرو شامل ۴ هدست خواهد بود که یکی از آنها به طور مستقیم جایگزین نسل اول شده و مدل دیگر نیز قرار است با قیمت ارزان‌تر عرضه شود. هنوز مشخص نیست دو مدل دیگر با چه مشخصات فنی و جزئیاتی توسعه خواهند یافت.

طبق خبرهای منتشر شده احتمالاً در مدل ارزان‌تر ویژن پرو از قطعات با هزینه کمتر استفاده می‌شود که در نهایت باعث کاهش بسیار شدید قیمت هدست واقعیت مجازی اپل خواهد شد. اپل قصد دارد تولید نمونه‌های اولیه محصول را در نیمه دوم ۲۰۲۴ انجام دهد مدل ارزان ویژن پرو احتمالاً در نیمه دوم ۲۰۲۵ رونمایی می‌شود.

منابع دیگر نیز ادعا کردند اپل طی اعلامی به شرکای زنجیره تامین روی نسل دوم و سوم ویژن پرو کار می‌کند. ساخت نسل‌های دیگر این هدست با هدف کاهش قیمت و افزایش فروش آن خواهد بود. طبق خبرهای منتشر شده توسط افشاگران اپل ویژن پرو از ماه دسامبر به صورت انبوه تولید خواهد شد. نمونه‌های اولیه نیز حدود ۴۰۰ هزار دستگاه است. این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۴ حدود یک میلیون دستگاه از هدست ویژن پرو را به فروش برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال