اپل برای شکست سامسونگ در سال ۲۰۲۳ لحظه شماری می‌کند

پیش‌بینی‌های موسسه IDC نشان می‌دهد احتمالاً اپل با پشت سر گذاشتن سامسونگ به جایگاه نخست بازار موبایل برمی‌گردد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی ترند فورس یک پیش بینی غیر منتظره را منتشر کرد. این موسسه اعلام کرد در سال ۲۰۲۳ اپل با پشت سر گذاشتن سامسونگ پس از مدت‌ها مجدداً […]

پیش‌بینی‌های موسسه IDC نشان می‌دهد احتمالاً اپل با پشت سر گذاشتن سامسونگ به جایگاه نخست بازار موبایل برمی‌گردد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی ترند فورس یک پیش بینی غیر منتظره را منتشر کرد. این موسسه اعلام کرد در سال ۲۰۲۳ اپل با پشت سر گذاشتن سامسونگ پس از مدت‌ها مجدداً به رده نخست فهرست برترین برند این بازار نقل مکان خواهد کرد. این شرکت پیش بینی کرده است دلیل عبور اپل از سامسونگ به عملکرد آیفون ۱۵ در بازار بستگی دارد

سامسونگ از سال‌ها پیش تاکنون در صدر رتبه برترین برندهای بازار موبایل قرار دارد و تنها چند بار به صورت موقت این جایگاه را از دست داده است. تولید بسیار زیاد گوشی‌های هوشمند سامسونگ محصولات اقتصادی و ارزان قیمت و برخی از دستگاه‌های پرچمدار باعث شده است تا بتواند از اپل عبور کرده و رتبه اول را در این جایگاه داشته باشد.

در حالی که اپل با گوشی‌های هوشمند خود می‌تواند بازار کاربران پریمیوم را در اختیار داشته باشد. این شرکت هیچ گوشی در رده اقتصادی تاکنون تولید نکرده و تنها گوشی میان رده آن آیفون اس‌ای است.

تمامی موارد گفته شده می‌تواند رقابت اپل با سامسونگ را بسیار دشوار کند. ترند فورس معتقد است سامسونگ در فصل دوم امسال با روانه کردن حدود ۵۳.۹ میلیون گوشی به بازار توانسته بار دیگر جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. حجم تولید بالا باعث فروش بیشتر گوشی‌های سامسونگ شده است. از طرفی این شرکت در فصل دوم ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته با افت بازار روبرو بود. افزایش سهم اپل در بازار موبایل در حالی مطرح شده است که برخی منابع از افزایش قیمت گوشی‌های سامسونگ در آینده نزدیک خبر دادند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال