اپل به دنبال استخدام مهندس برای توسعه شبکه 6G است

اپل قصد دارد فعالیت خود در حوزه فناوری 6G را آغاز کند. به همین دلیل در حال جذب مهندس برای توسعه این فناوری است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زمان زیادی از عرضه محصولات مبتنی بر 5G اپل نگذشته است. این شرکت در مراسم رونمایی اعلام کرده بود از آنتن های ارتباطی […]

اپل قصد دارد فعالیت خود در حوزه فناوری 6G را آغاز کند. به همین دلیل در حال جذب مهندس برای توسعه این فناوری است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زمان زیادی از عرضه محصولات مبتنی بر 5G اپل نگذشته است. این شرکت در مراسم رونمایی اعلام کرده بود از آنتن های ارتباطی خود برای ارائه فناوری 5G در آیفون استفاده کرده است. در آن زمان مدیر سخت افزار اپل اعلام کرد قصد دارد با توسعه مودم های سلولار وابستگی این شرکت به کوالکام را کاهش دهد.

اکنون اپل ایسنایدر گزارش می دهد که اپل مهندسانی را جذب خواهد کرد تا توسعه فناوری سیکس 6G را در اولویت قرار دهند. استخدام اپل مربوط به دفاتر این شرکت در سیلیکون ولی و سن‌دیگو است. همچنین با توجه به این دو منطقه شغلی می‌توان نتیجه گرفت استخدامی های اخیر اپل مربوط به توسعه فناوری بی سیم و یا تراشه های جدید آن نیز خواهد بود. قرار است افراد تازه استخدام شده مراحل طراحی و تحقیق و توسعه فناوری های 6G را انجام دهند. این استخدام از مراکزی مانند مجموعه صنعتی و دانشگاهی علاقمند به این فناوری انجام خواهد شد. پیش از این حضور اپل در گروه صنعت 6G به نام  (ATIS) از علاقه این شرکت به فناوری 6G خبر داده بود. تمامی خبرها تایید تلاش برای تولید گوشی‌هایی با فناوری 6G خواهد بود.

در حال حاضر اپل توسعه مودم های 5G اختصاصی خود را در دستور کار دارد تا بتواند هرچه بیشتر وابستگی خود را به کوالکام کاهش دهد. این شرکت با هدف تامین مودم ارتباطی محصولات خود تولید ماژول های AiP را آغاز کرده بود. همچنین ماژول های RF جلویی نیز به زودی به محصولات این شرکت اضافه می شود. آغاز فعالیت های این شرکت در زمینه توسعه 6G نوعی به چالش کشیدن رقبا و پیشتازی این شرکت در این فناوری محسوب می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال