اپل چاپگر سه بعدی را جایگزین روش‌های دیگر تولید محصول می‌کند

یکی از منابع آگاه در حوزه فناوری اعلام کرد اپل قصد دارد در تولید اپل واچ سری ۹ از فناوری چاپ سه بعدی استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش خبرگزاری بلومبرگ نشان می‌دهد اپل آزمایش روش استفاده از چاپگر سه بعدی در ساخت محصولات را آغاز کرده است. به نظر […]

یکی از منابع آگاه در حوزه فناوری اعلام کرد اپل قصد دارد در تولید اپل واچ سری ۹ از فناوری چاپ سه بعدی استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش خبرگزاری بلومبرگ نشان می‌دهد اپل آزمایش روش استفاده از چاپگر سه بعدی در ساخت محصولات را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد شاسی فولادی ساعت‌های نسل بعدی اپل با کمک چاپگر سه بعدی تولید شده باشد. این روش جدید می‌تواند یک تغییر مهم در روند تولید محصولات این شرکت به شمار رود.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری همانند اپل برای تولید محصولات خود از برش فلزات و تغییر اندازه آن برای تولید محصول استفاده می‌کنند. اما استفاده از چاپگر سه بعدی می‌تواند علاوه بر کاهش زمان مورد نیاز برای تولید محصول آلودگی کمتری نیز وارد محیط زیست کند.

طبق گزارش بلومبرگ روش جدید اپل می‌تواند فرایندهای مربوط به زنجیره تامین کالا را نیز بهبود ببخشد. در صورتی که تولید اپل واچ نسخه جدید با استفاده از روش چاپگر سه بعدی موفقیت آمیز باشد ممکن است در آینده محصولات بیشتری با این روش تولید شود.

اپل در این روش از نوع ویژه‌ای چاپگر سه بعدی با نام بایندر جت استفاده می کند. در این روش می‌توان با استفاده از این چاپگر شاسی دستگاه را تا حد ممکن شبیه به محصول مورد نظر تولید کرد. این شرکت به همراه شرکای خود از ۳ سال پیش تاکنون روی تکنیک جدید کار کرده است. اما آزمایش استفاده از این روش برای تولید محصول در ماه‌های اخیر آغاز شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال