عرضه اپل ویژن پرو در چین در خرداد ماه خواهد بود

اخیراً گزارشی در مورد اپل ویژن پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد این هدست در خرداد ماه امسال وارد بازار چین خواهد شد. همچنین در دیگر کشورهای اروپایی نیز عرضه میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشی که اخیراً از منابع زنجیره تامین اپل منتشر شده نشان می‌دهد این هدست احتمالاً […]

اخیراً گزارشی در مورد اپل ویژن پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد این هدست در خرداد ماه امسال وارد بازار چین خواهد شد. همچنین در دیگر کشورهای اروپایی نیز عرضه میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشی که اخیراً از منابع زنجیره تامین اپل منتشر شده نشان می‌دهد این هدست احتمالاً در زودترین حالت در فروردین ماه و در دیرترین حالت در خرداد ماه در بازار چین عرضه خواهد شد. در حال حاضر اپل ویژن پرو تنها در بازار آمریکا عرضه شده و چند کشور دیگر نیز رسماً به زودی آن را عرضه خواهند کرد.

در حال حاضر فرایند ثبت هدست ویژن پرو در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین در حال انجام بوده و پس از این مرحله احتمالا عرضه آن در چین آغاز خواهد شد. همچنین احتمال دارد عرضه ویژه پرو در چین در زمان آغاز با محدودیت‌های همراه باشد. هنوز نام کشورهای دیگری که قرار است هدست اپل در بازار آنها عرضه شود مشخص نشده است. در گزارشی که مارک گرمن از بلومبرگ در این مورد منتشر کرده است فاصله زمانی عرضه در ایالات متحده و دیگر کشورها بسیار اندک خواهد بود.

طبق این گزارش اپل قصد دارد در ابتدا در بریتانیا و کانادا این هدست را عرضه کند. پس از آن در کشورهایی نظیر فرانسه و آلمان از کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد. در آسیا نیز پس از چین کشورهای ژاپن، هنگ کنگ و کره جنوبی در صف عرضه قرار خواهند داشت.

تحلیلگر سرشناس محصولات اپل مینگ چی کو پیش از این اعلام کرده بود عرصه این هدست پیش از کنفرانس توسعه دهندگان در خارج از این آمریکا انجام می‌شود. طبق اعلام این تحلیلگر اپل در این کنفرانس به انتشار برخی اطلاعات برای توسعه دهندگان می‌پردازد. از این رو عرصه هدست را در دیگر کشورها پیش از آغاز کنفرانس انجام خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال