کاربران اپل واچ اکنون می‌توانند برای پاسخ به تماس‌ها تنها از دابل تپ استفاده کنند

پس از انتشار به روز رسانی جدید watchOS 10.1 اکنون کاربران ساعت هوشمند اپل می‌توانند با دابل تپ برای پاسخ دادن به تماس‌ها استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از به روز رسانی جدید واچ او اس اکنون کاربران اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ به قابلیت […]

پس از انتشار به روز رسانی جدید watchOS 10.1 اکنون کاربران ساعت هوشمند اپل می‌توانند با دابل تپ برای پاسخ دادن به تماس‌ها استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از به روز رسانی جدید واچ او اس اکنون کاربران اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ به قابلیت هیجان انگیز دابل تپ مجهز شدند. همزمان با انتشار  iOS 17.1 سیستم عامل watchOS 10.1 نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. به روز رسانی برخی از باگ‌ها نیز برطرف شده است.

همچنین کاربران اکنون امکان دانلود این به روز رسانی را از طریق اپلیکیشن اپل واچ خواهند داشت. مربوط به روز رسانی واچ او اس می‌توان به فعال سازی قابلیت نیم دراب NameDrop اشاره کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا استفاده از نزدیک‌ترین اپل واچ اطلاعات و تماس خود را به آیفون یا اپل واچ دیگر منتقل کنند. در دیگر به روز رسانی جدید همان دابل تپ است که اکنون به ساعت‌های هوشمند اپل اضافه شده است. از این قابلیت کاربران تنها از طریق دوبار چسباندن انگشت اشاره و ۶۰ به پاسخ دادن تماس بپردازند. این قابلیت اکنون تنها در دسترس کاربران اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ قرار گرفته است. ویژگی‌های اضافه شده در به روز رسانی جدید watchOS 10.1 می‌تواند برای کاربران این ساعت‌های هوشمند بسیار هیجان انگیز باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال