اپل از مودم اختصاصی 6G برای گوشی‌های آیفون جدید استفاده خواهد کرد

طبق گزارش جدید بلومبرگ احتمالاً اپل قصد دارد برای آیفون‌های خود از مودم‌های 6G اختصاصی استفاده کند. طبق این گزارش این شرکت به دنبال جذب نیرو برای توسعه این مودم‌های اختصاصی بوده امکان دارد عرضه آن تا سال‌های آینده به تعویق بیفتد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که توسعه مودم […]

طبق گزارش جدید بلومبرگ احتمالاً اپل قصد دارد برای آیفون‌های خود از مودم‌های 6G اختصاصی استفاده کند. طبق این گزارش این شرکت به دنبال جذب نیرو برای توسعه این مودم‌های اختصاصی بوده امکان دارد عرضه آن تا سال‌های آینده به تعویق بیفتد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که توسعه مودم 5G اپل هنوز به طور کامل مشخص نشده است گزارش بلومبرگ توسط خبرنگار این خبرگزاری نشان می‌دهد پروژه توسعه مودم اختصاصی 5G در شرکت اپل منتفی نشده و اکنون این شرکت برنامه توسعه مودم 6G را آغاز کرده است.

مارک گرمن از بلومبرگ در یادداشت جدید خود اعلام کرد توسعه مودم‌های 5G در اپل و تطابق آن با دکل‌های مخابراتی موجود همچنان ادامه دارد و این پروژه لغو نشده است. از این یک منبع آگاه اعلام کرده بود اپل پروژه مربوط به توسعه مودم‌های 5G را به طور کامل کنار گذاشته است.

گرمن اعلام کرد اکنون اپل به دنبال استخدام معمار پلتفرم سلولار برای مدل سازی معماری در مودم‌های 6G است. بنابراین این موضوع نشان دهنده این خبر است که توسعه مودم اختصاصی در اپل منتفی نشده و این شرکت به دنبال حضور جدی‌تر در بازار نسل بعدی این مودم‌ها است. البته با وجود توسعه مودم‌های 5G و عرضه آن تا سال ۲۰۳۰ برنامه‌ریزی‌های کنونی برای مودم‌های جدید ممکن است چندین سال طول بکشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال