مقاله تبلیغاتی

لیست بهترین گوشی‌های موبایل برای افراد مسن

با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند جزئی از زندگی همه ما شده‌اند افراد مسن نیز در بسیاری از مواقع نیاز به استفاده از این دستگاه‌ها دارند. ممکن است کار کردن و یادگرفتن جزئیات برخی از گوشی‌های هوشمند برای افراد سالمند کمی دشوار باشد بنابراین خوب است آن‌ها گوشی‌های ساده داشته باشند تا هنگام استفاده از […]

با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند جزئی از زندگی همه ما شده‌اند افراد مسن نیز در بسیاری از مواقع نیاز به استفاده از این دستگاه‌ها دارند. ممکن است کار کردن و یادگرفتن جزئیات برخی از گوشی‌های هوشمند برای افراد سالمند کمی دشوار باشد بنابراین خوب است آن‌ها گوشی‌های ساده داشته باشند تا هنگام استفاده از گوشی‌ سردرگم نشوند و همچنین از کار کردن با آن لذت ببرند. در ادامه لیست بهترین گوشی‌های موبایل برای افراد مسن را معرفی می‌کنیم.

گوشی Samsung Galaxy A32 SM-A325F/DS

گوشی آ ۳۲ سامسونگ از جمله گوشی‌های مناسب برای سالمندان است. مشخصات فنی گوشی سامسونگ A 32 شامل رم 6 گیگ، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپر و غیره است. ظاهر گوشی A32 از لحاظ طراحی و از لحاظ رنگ بسیار جذاب است. صفحه نمایش گوشی گلکسی A32 کیفیت و وضوح قابل‌توجه‌ای دارد که می‌تواند برای افراد سالمند کاملا کاربردی و مناسب باشد. همچنین قیمت گوشی ای ۳۲ ممکن است تغییر کند و این محصول بر اساس قیمت روز به فروش برسد.

گوشی OROD 216i

این گوشی نیز یکی دیگر از گوشی‌های بسیار ساده و مناسب برای سالمندان است. این گوشی سیستم عامل ندارد و رم آن 32 مگابایت و حافظه داخلی آن 64 مگابایت است اما امکان افزودن حافظه خارجی را هم دارد. یکی از قابلیت‌های مهم این گوشی، پشتیبانی از زبان فارسی است.

این گوشی، دارای یک دوربین با کیفیت VGA است که می‌تواند عکس بگیرد و ویدئو نیز ضبط کند. ظرفیت باتری این گوشی 600 میلی‌آمپر است و می‌توان آن را تعویض کرد. همچنین این مدل، چراغ قوه، رادیو و امکان پخش آهنگ را نیز دارد.

گوشی Nokia 6300 4G

گوشی Nokia 6300 4G

برخی از افراد سالمند، به‌کار کردن با گوشی‌ با چند دوربین یا گوشی مجهز به سایر آپشن‌ها، علاقه‌ای نشان نمی‌دهند و به‌دنبال گوشی‌های بسیار ساده می‌گردند. گوشی Nokia 6300 4G یکی از این گوشی‌های بسیار ساده محسوب می‌شود که امکان کاربری بسیار آسانی دارد. این گوشی به اینترنت نیز متصل می‌شود و می‌توان تعداد محدودی از برنامه‌ها را بر روی آن نصب کرد.

برای توصیف مشخصات این گوشی می‌توان به تک دوربین بودن گوشی، نمایشگر 2.4 اینچی، رم 512 مگابایتی و حافظه 4 گیگابایتی، موقعیت یاب، رادیو و موارد دیگری اشاره کرد. وزن این گوشی بسیار سبک 104.7 گرم و قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

گوشی Xiaomi Poco M3

گوشی Xiaomi Poco M3

این گوشی در مقایسه با گوشی‌های Nokia 6300 4G  و OROD 216i کمی پیچیده‌تر است اما همچنان می‌تواند گوشی بسیار مناسبی برای سالمندانی باشد که علاقه دارند با گوشی خود فیلم ببینند یا به اینترنت وصل شوند. صفحه نمایشگر 6.53 اینچ است و وضوح و کیفیت قابل قبولی هم دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت این گوشی، باتری 6000 میلی‌آمپری آن است.

این گوشی با رم 4 گیگ و با رم 6 گیگ و با حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه شده است. همچنین این گوشی، دوربین در قسمت پشت گوشی و دوربین سلفی دارد. به‌صورت کلی استفاده از این گوشی می‌تواند برای سالمندان آسان و جالب باشد.

گوشی Samsung Galaxy A13 SM-A135F/DS

گوشی Samsung Galaxy A13 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که با وجود اندازه مناسب صفحه نمایشگر و با وجود باتری بادوام می‌تواند برای سالمندان هم مناسب باشد. برای توضیح دادن سایر مشخصات گوشی آ ۱۳ می‌توان سیستم‌عامل Android 12، صفحه نمایش نوع PLS LCD، رم 4 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. می‌توانید برای مشاهده اطلاعاتی نظیر عکس، قیمت، سایر مشخصات فنی و مشخصات ظاهری سامسونگ A13 به فروشگاه دیجی کالا نیز مراجعه کنید. این گوشی نیز احتمالا تغییر قیمت داشته باشد و بر مبنای قیمت روز فروخته شود.

گوشی Nokia 3310 4G

این گوشی در سال 2018 عرضه شده است و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد یکی دیگر از بهترین گوشی‌ها برای افراد سالمند است. این گوشی بسیار ساده و با ظاهری دوست‌داشتنی، یک عدد دوربین 2 مگاپیکسلی دارد. این مدل همچنین قابلیت گرفتن رادیو FM و پخش کردن آهنگ را هم دارد.

این گوشی وزن بسیار سبکی دارد و از آن‌جایی که فریم بدنه و قسمت پشت این گوشی با استفاده از پلاستیک ساخته شده است، ممکن است در مقابل خط افتادن یا هنگام افتادن دوام بالایی هم داشته باشد.

گوشی Nokia 2720 Flip

این گوشی تاشو نیز یکی از بهترین گوشی‌ها برای سالمندان است. استفاده از این گوشی بسیار آسان است و بیشتر برای تماس گرفتن یا ارسال پیام مناسب است. دوربین این مدل نیز یک عدد است و در قسمت پشت گوشی قرار دارد.

همچنین حافظه داخلی این مدل 4 گیگابایت است و زمانی که گوشی در حالت تاشو قرار دارد، نمایشگر آن ساعت و غیره را نشان می‌دهد. این گوشی هم رادیو و هم موقعیت‌یاب دارد که همه این موارد می‌تواند کاملا برای سالمندان کاربردی و مفید باشند.

سالمندان معمولا به گوشی‌هایی علاقه دارند که استفاده از آن‌ها آسان باشد. بر اساس عوامل مختلف، گوشی‌های سالمندان می‌توانند بسیار ساده انتخاب شوند یا قابلیت‌های متعددی داشته باشند. به‌صورت کلی بهترین گوشی‌ برای افراد سالمند گوشی‌های نسبتا ساده، دارای صفحه نمایشگر باکیفیت، دارای باتری بادوام و غیره هستند. گوشی‌های Samsung Galaxy A32 SM، Nokia 6300 4G و شماری دیگر از گوشی‌ها می‌توانند در لیست بهترین گوشی های موبایل برای افراد مسن قرار بگیرند. قیمت این گوشی‌ها نیز معمولا مناسب است.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.