همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاهی به نقل از شرکت دیجیتال مارکتینگ همیار سایت

احتمالاً شما نیز به‌عنوان یک کارفرما، چیزهای زیادی راجع‌ به کسب‌ و کار آنلاین، طراحی سایت و فروش اینترنتی شنیده‌ اید و حتی ممکن است بار ها به راه‌ اندازی یک فروشگاه اینترنتی فکر کرده‌ باشید. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و توسعهٔ اینترنت، اکثر مشاغل فعالیت خود را در بستر اینترنت دنبال می‌کنند. اگر […]

احتمالاً شما نیز به‌عنوان یک کارفرما، چیزهای زیادی راجع‌ به کسب‌ و کار آنلاین، طراحی سایت و فروش اینترنتی شنیده‌ اید و حتی ممکن است بار ها به راه‌ اندازی یک فروشگاه اینترنتی فکر کرده‌ باشید. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و توسعهٔ اینترنت، اکثر مشاغل فعالیت خود را در بستر اینترنت دنبال می‌کنند. اگر شما نیز در شرف راه‌اندازی آنلاین‌شاپ خود هستید و یا قصد دارید که با آشنایی از چگونگی طراحی سایت فروشگاهی، در حوزهٔ اینترنت درآمدزایی کنید، باید بدانید که طراحی سایت فروشگاه یک پروسهٔ کاملاً تخصصی است، اما قطعاً شما می‌توانید با برون‌سپاری آن، از پس این موضوع برآمده و با پشتیبانی شرکت‌های طراح سایت، به موفقیت‌های بزرگی در این مسیر برسید. می‌توانید با راه‌اندازی یک صفحه وب حرفه‌ای، کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

https://hamyarsite.com/e-commerce-website-create

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی

اهمیت طراحی وب سایت فروشگاهی در عصری که تکنولوژی در تمام المان‌های زندگی بشر نمود پیدا کرده و مردم حتی خریدهای جزئی خود را نیز به‌صورت اینترنتی انجام می‌دهند، بر کسی پوشیده نیست. طراحی سایت برای کسب‌ و کار ها بیشتر از این‌ که یک مزیت به‌ شمار آید، یک ضرورت محسوب می‌ شود. طبیعتاً توسعه و پیشرفت در هر کسب‌ و کاری، زمانی حاصل می‌ شود که کارفرما بتواند نیاز کاربران هدف خود را به بهترین شکل تأمین کند. با توجه به این‌ که کاربران به دلایل متعددی ترجیح می‌دهند نیاز های روزمرهٔ خود را در بستر اینترنت تأمین کنند، ضرورت اینترنتی شدن کسب‌ و کارهای فروش روشن‌ می‌شود.

https://hamyarsite.com/web-design

نفوذ اینترنت در زندگی بشر آنچنان عمیق است که کسب‌ و کار های مختلف ناخود آگاه تلاش می‌ کنند که خود را با این تغییرات همگام سازند. طراحی سایت فروشگاهی یک فرایند تخصصی است و بیشتر به‌ صورت برون‌ سپاری توسط شرکت‌ های طراحی سایت انجام می‌ شود. آنچه در این بین مورد توجه قرار می‌گیرد، طراحی یک وب‌ سایت حرفه‌ ای برای شروع قدرتمند در حوزهٔ آنلاین است. در واقع ایجاد یک هویت قوی با داشتن یک سایت حرفه‌ای، لازمهٔ موفقیت در این مسیر است. از آنجا که میلیون‌ ها سایت مشابه در بستر اینترنت با یکدیگر رقابت می‌کنند، می‌توان لزوم طراحی سایت حرفه‌ای و اختصاصی را درک کرد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

شما می‌توانید با طراحی یک سایت فروشگاهی، بدون محدودیت در مکان و زمان، به کسب درآمد بپردازید. طراحی یک سایت حرفه‌ای به شما قدرت بیشتری می‌دهد و می‌توانید در مدت زمان کوتاهی، مخاطبان هدف خود را پیدا کرده و با ارائه تجربهٔ کاربری مناسب، مشتریان بالفعل خود را به مشتریان بالقوه و طرفدار تبدیل کنید. به این ترتیب ضمن افزایش فروش و کسب درآمد، به اعتبار فروشگاه خود افزوده و مسیر برندسازی نیز برایتان هموار می‌شود. برندسازی همان هدفی است که ممکن است در شرایط فروش فیزیکی به سختی به آن برسید. تحقق این هدف به دیده شدن بیشتر کسب‌ و کار شما نیاز دارد. این در حالی است که می‌توانید در فضای اینترنت، با اطمینان برای هدف خود یعنی برندسازی تلاش کنید.

ملزومات ساخت فروشگاه اینترنتی

برای ساخت فروشگاه اینترنتی، به ملزومات مختلفی نیاز دارید که در ادامه به‌صورت خلاصه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

دامنه و هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی در هر نوعی که باشد، به چند فاکتور مهم ازجمله دامنه و هاست نیاز دارد. دامین درواقع نام و آدرس اینترنتی شما و هاست نیز فضای میزبانی از صفحهٔ شماست که امکان بارگذاری محتوای سایت را فراهم می‌سازد. درمورد اهمیت دامنه و هاست مناسب، همین مثال را در نظر بگیرید که یک مغازهٔ لاکچری با ویتزین عالی در بالا یا مرکز شهر، چه تفاوتی با یک مغازه در پایین شهر با ویترین نامناسب خواهد داشت. با توجه به این‌ که در یک سایت فروشگاهی محتوای بیشتری بارگذاری می‌ شود، باید در انتخاب هاست دقت بیشتری داشته باشید.

امکانات صفحه وب

آنچه سبب تمایز وب سایت فروشگاهی با سایت‌های شرکتی می‌‌ شود، امکاناتی است که باید در صفحهٔ خود داشته باشند. یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای باید به سرور اختصاصی، گواهی اس‌اس‌ال، سبد خرید، درگاه پرداخت اینترنتی، سرعت بالا و تجربهٔ کاربری ایده‌آل و فاکتورهای متعدد دیگر مجهز باشد. علاوه‌بر آن، باید در بارگذاری محتوای متناسب با نوع فعالیت خود، صفحات مختلف محصول، آرشیو، صفحهٔ دربارهٔ ما ، تماس با ما و غیره را بهینه‌سازی کنید.

گرافیک و ظاهر سایت

گذشته از ساختار فنی سایت فروشگاهی، در طراحی آن باید به گرافیک و جلوهٔ بصری وب‌سایت توجهٔ بیشتری داشته باشید. هرچه یک سایت فروشگاهی جذاب‌تر باشد، کاربران هدف بیشتری جلب می‌کند. جلوهٔ بصری سایت، ساختار درونی آن را نشان می‌دهد و باید گرافیک و ظاهر سایت را طوری طراحی کنید که با نوع کسب‌وکار شما تناسب داشته باشد.

نکته

مسلماً در تهیهٔ دامنه و یا فضای میزبانی، به برنامه‌نویسی نیازی نیست، اما باید برای شکل‌دهی ساختار سایت خود، از کدنویسی استفاده کنید. کدنویسی یک دانش تخصصی است و برای طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از کدنویسی، باید از خدمات شرکت‌های طراح سایت بهره‌مند شوید. در غیر این صورت، می‌توانید از سیستم‌های بهینه‌شده‌ای مانند وردپرس و ووکامرس برای طراحی سایت و مدیریت صفحهٔ خود استفاده کنید. مهم آن است که بتوانید برای داشتن یک سایت پویا و فعال و تعامل درست با مشتری، وب‌سایت خود را به‌درستی سئو و بهینه‌سازی کنید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هزینهٔ طراحی سایت فروشگاهی به امکانات آن، نوع قالب سایت، خدمات کدنویسی، خدمات سئو، نوع پشتیبانی و مدت زمان آن و مواردی از این قبیل بستگی دارد. این هزینه با توجه به معیارهایی که هر شرکت طراح برای خود تعیین می‌کند، متفاوت است. اگرچه هزینهٔ طراحی یک سایت حرفه‌ای نسبتاً بالاست، اما صرف این هزینه قطعاً یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یک شرکت معتبر، با هزینهٔ مناسبی خدمات طراحی سایت فروش خود را دریافت کنید. به این ترتیب می‌توانید ضمن اطمینان از کیفیت بالای صفحه، در هزینه‌های جاری صرفه‌جویی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی همیار سایت

همیار سایت درواقع همان شرکت معتبر طراحی سایت است که با سابقهٔ درخشان در حوزهٔ خدمات دیجیتال مارکتینگ، سایت‌های سئوشده حرفه‌ای را طراحی می‌کند‌. کارشناسان و متخصصان طراح سایت و سئوکاران این شرکت، به‌خوبی با پیش‌نیازهای کسب‌وکار شما آشنا هستند و بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

در این‌ مطلب راجع‌به اهمیت طراحی سایت فروشگاهی و مزایای آن صحبت کردیم و به‌صورت خلاصه ملزومات طراحی وب‌سایت فروش را شرح دادیم. هرچند اگر بخواهیم راجع‌به ملزومات طراحی سایت صحبت کنیم، باید مقوله‌های متعددی را بررسی کنیم. درنهایت نیز به بررسی قیمت طراحی سایت پرداختیم و شرکت دیجیتال مارکتینگ همیار سایت را به‌عنوان بهترین و معتبرترین شرکت طراحی سایت معرفی کردیم. اگر اطلاعاتی درمورد ساخت آنلاین‌شاپ ندارید و یا با محدودیت هزینه در طراحی سایت مواجه هستید، همیار سایت انتخاب ایده‌آلی برای طراحی سایت حرفه‌ای شما خواهد بود.

https://hamyarsite.com