فرمول موفقیت در صنعت تبلیغات دیجیتال کشف شد!

اهمیت تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارها این روزها اهمیت بالای موشن گرافیک یا به طور کلی تبلیغات دیجیتال بر هیچ کس پوشیده نیست. بدیهی است تا زمانی که در عصر ارتباطات زندگی می کنیم باید برای تبلیغ کسب و کار خود نیز از نوین ترین روش ها استفاده کنیم. تصور کنید که دو مجموعه […]

اهمیت تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارها

این روزها اهمیت بالای موشن گرافیک یا به طور کلی تبلیغات دیجیتال بر هیچ کس پوشیده نیست. بدیهی است تا زمانی که در عصر ارتباطات زندگی می کنیم باید برای تبلیغ کسب و کار خود نیز از نوین ترین روش ها استفاده کنیم. تصور کنید که دو مجموعه با حیطه تخصصی یکسان و تراز مشابه در حال فعالیت هستند. یکی از این مجموعه ها برای تبلیغ خدمات شرکت خود از روش های سنتی مانند چاپ تراکت های تبلیغاتی استفاده می کند و مجموعه دیگر برای تبلیغ و معرفی خدمات خود به مخاطبان از ساخت موشن گرافیک استفاده می کند.

موشن گرافیک

کدام یک از تبلیغات این دو مجموعه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد؟ با قاطعیت می توان گفت مجموعه ای که برای تبلیغ کسب و کار خود از روش موشن گرافیک استفاده می کند، در کار خود موفق تر است. دلیل این امر را نیز می توان در جذابیت بالای تبلیغات دیجیتال جست و جو کرد. جلوه های بصری یکی از مهم ترین عوامل جذب مخاطب به شمار می روند. شما با افزودن جلوه هایی خاص به تصاویر و طراحی موشن گرافیک می توانید نظر مخاطب و بیننده را بیشتر به خدمات خود جلب کنید.

از طرفی در تبلیغات دیجیتال، دست طراح برای معرفی کسب و کار باز تر است. طراح می تواند با استفاده از تصاویر گرافیکی، کلیپ ها و ویدیوهایی آماده کند که خدمات و محصولات مجموعه شما را به صورت کاملی به مشتری معرفی می کنند. در این صورت هم نظر مشتری به تکنولوژی تبلیغ در مجموعه شما جلب می شود و هم اعتماد او برای استفاده از محصولات یا خدمات مجموعه شما افزایش خواهد یافت. پس شما با استفاده از تبلیغات دیجیتال و موشن گرافیک می توانید پیشرفت چشمگیری در زمینه کاری خود داشته باشید.

شاید به این خدمت نیاز داشته باشید: برای دریافت خدمات طراحی سایت فروشگاهی وارد لینک مقابل شوید https://dornica.net/fa/blog/webdesign-ecommerce

طراحی موشن گرافیک

تاثیر بالای موشن گرافیک در جذب مخاطب

با توجه به محتوای ذکر شده تا به اینجای کار، می توان دریافت که تاثیر موشن گرافیک در جذب مخاطب غیر قابل انکار است. اما یک موشن گرافیک چیست و چگونه می تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. برای پاسخ به این سوال ابتدا معنای لغوی کلمه موشن گرافیک را با هم بررسی خواهیم کرد. موشن گرافیک یک کلمه انگلیسی است که از ترکیب دو واژه موشن و گرافیک تشکیل شده است. موشن به معنای پویایی و حرکت و گرافیک نیز به معنای تصویر یا طرح گرافیکی است. پس به طور کلی این ترکیب به معنای تصاویر پویا یا در حال حرکت می باشد.

شما با استفاده از موشن گرافی می توانید تبلیغاتی منحصر به فرد بسازید. در این کار از طرح های گرافیکی استفاده می شود و پس از ثبت سفارش طراحی ، طراح با استفاده از مهارت های خاص به آن ها پویایی و زندگی می بخشد. حال تصور کنید که این تصاویر دارای صدا، موسیقی، افکت های صوتی و تصویری و… باشند. در این صورت محتوای تبلیغاتی شما به جذاب ترین محتوای ممکن تبدیل خواهد شد.

موشن گرافیک می تواند به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کرده و احساسات او را بر انگیزد. همان طور که می دانید، یک مخاطب برای جذب شدن به یک تبلیغ از عناصر حسی خود استفاده می کند. برای بعضی از مخاطبین ارتباط بصری دارای اهمیت بیشتری است و برای برخی دیگر ارتباط شنوایی باعث جذابیت بیشتر محتوا می شود. موشن گرافیک می تواند هر دو این حس ها را در قالب یک محتوا برای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین می تواند نظر قشر مختلفی از مخاطبین را به خود جلب کند.

به ویژه افکت های صوتی و تصویری می توانند به جذابیت بیشتر محتوای تولید شده کمک کنند. لازم به ذکر است استفاده از موشن گرافیک تنها برای ساخت محتوای تبلیغاتی صورت نمی گیرد. شما با استفاده از این نوع طراحی می توانید روش های نوینی برای آموزش، پژوهش و… نیز ابداع کنید. استفاده از تصاویر متحرک گرافیکی نظر مخاطب را بیشتر به خود جلب می کند. شاید یک درس یا مبحث آموزشی از جذابیت بالایی برای مخاطب برخوردار نباشد اما اگر آن را در قالب موشن گرافیک به مخاطب خود نشان دهید، می توانید محتوا را برای او جذاب تر کرده و به او در فهم مبحث آموزشی کمک شایان توجهی کنید.

شاید به این خدمت نیاز داشته باشید: طراحی اپ موبایل

سفارش موشن گرافیک

سفارش طراحی و ساخت موشن گرافیک در شرکت درنیکا

همان طور که تا اینجای محتوا برای شما شرح داده شد، تبلیغات دیجیتال به خصوص موشن گرافیک در پیشرفت کاری و افزایش رونق فعالیت و کسب و کار شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. حال که با اهمیت بالای این نوع تبلیغات آشنا شدیم باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشیم. برای مثال باید دقت کنیم که محتوای گرافیکی مجموعه ما، از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای طراحی یک موشن گرافیک دقیق و حرفه ای باید تصاویر، موسیقی، گفتار، افکت و سایر عناصر ساخت با یکدیگر ارتباط و هماهنگی داشته باشند. بنابراین ساخت و طراحی موشن گرافیک از عهده هر کسی بر نمی آید.

شرکت درنیکا یکی از معروف ترین شرکت های طراحی گرافیک است. این شرکت در حیطه های تخصصی گرافیکی مختلفی فعالیت می کند که از مهم ترین آن ها می توان به تولید و تهیه موشن گرافیک اشاره کرد. ساخت موشن گرافیک در درنیکا به وسیله افرادی متخصص انجام می شود که برای طراحی نمونه کارهای خود از بهترین و به روز ترین ابزارها و نرم افزارهای دنیا استفاده می کنند. از این رو کیفیت تولید تصاویر متحرک در این مجموعه مثال زدنی است.

امروزه بسیاری از شرکت های معتبر فعال در حیطه های مختلف کشوری، برای سفارش موشن گرافیک به شرکت درنیکا مراجعه می کنند. این مجموعه با سال ها تجربه و کار در زمینه طراحی گرافیک امتحان خود را به خوبی پس داده است. کیفیت بالا در کار، ارائه قیمت های مناسب و مشتری پسند، سرعت بالا برای انجام کار، جلب رضایت مشتری به صورت حد اکثری، استفاده از به روز ترین امکانات و برنامه ها برای ساختن موشن گرافیک از نقاط قوت این مجموعه طراحی گرافیک به شمار می روند.

برای ثبت سفارش تبلیغات موشن گرافیک در مجموعه درنیکا می توانید به این لینک مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره 02191013171 تماس حاصل فرمایید. پس از بررسی سفارش، عملیات رسیدگی به کار در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و محتوای تبلیغاتی در بالاترین کیفیت به دست شما خواهد رسید.