آگهی کسب و کارها

معرفی اپلیکیشن ارسال بسته چیتاپست

با توجه به رشد روزافزون گوشی‌های هوشمند و افزایش نفوذ اینترنت در شهرهای بزرگ و کوچک، بسیاری از کارهای روزمره که در گذشته طی یک فرآیند سخت و زمان‌بر انجام می‌شد، امروزه با چند کلیک ساده و با استفاده از گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر شده است. یکی از فعالیت‌های روزمره‌ای که افراد مختلف به آن نیاز […]

با توجه به رشد روزافزون گوشی‌های هوشمند و افزایش نفوذ اینترنت در شهرهای بزرگ و کوچک، بسیاری از کارهای روزمره که در گذشته طی یک فرآیند سخت و زمان‌بر انجام می‌شد، امروزه با چند کلیک ساده و با استفاده از گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر شده است.

یکی از فعالیت‌های روزمره‌ای که افراد مختلف به آن نیاز دارند، استفاده از خدمات پستی و ارسال بسته است.

ما در این مطلب قصد داریم که یک اپلیکیشن ارسال بسته را به شما معرفی کنیم که با رابط کاربری ساده، به شما این امکان را می‌دهد تا فرآیند ثبت ارسال بسته تا رهگیری و تحویل آن را با چند کلیک انجام دهید.

اپلیکیشن چیتاپست

چیتاپست (Cheetapost) که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ می‌‎باشد، به عنوان اولین سامانه هوشمند ارسال بسته در کشور و سومین اپراتور پست خصوصی، اپلیکیشن ارسال بسته خود را با هدف تسهیل دریافت خدمات پستی و با امکانات مختلف، طراحی و در دسترس کاربران قرار داده است.

چیتاپست، سعی دارد تا با ارائه خدمات پستی مختلف مانند ارسال بسته، بسته‌بندی، انبارش، پردازش، تحویل سفارش درب منزل، تنوع در روش‌های پرداخت (پرداخت آنلاین، پرداخت در محل(COD))، مرجوع کردن سفارش، یکی از بزرگترین دغدغه‌های شرکت‌های کوچک و بزرگ یعنی دغدغه‌های مربوط به لجستیک را برطرف نماید تا این کسب و کارها بتوانند تمرکز اصلی خود را بر روی فروش و توسعه کسب و کار خود بگذارند. شاید اپلیکیشن چیتاپست، در نگاه اول یک برنامه برای ارسال بسته و مرسوله به نظر برسد اما امکانات مختلف آن که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، این اپلیکیشن را به یک ابزار هوشمند و قدرتمند ارائه‌دهنده خدمات مختلف پستی تبدیل کرده است.

مزایای استفاده از اپلیکیشن چیتاپست

شما با نصب این اپلیکیشن از طریق مارکت‌های معتبر مانند کافه بازار، بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌های چیتاپست، می‌توانید تمامی خدمات پستی مورد نیاز خود را از طریق گوشی تلفن همراه دریافت نمایید.

1.      امکان ثبت سفارش 24 ساعته

اپلیکیشن چیتاپست این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز، درخواست ارسال بسته خود را ثبت نمایید. به منظور استفاده ساده‌تر کاربران، امکان انتخاب موقعیت مکانی مبدا (فرستنده) و مقصد (گیرنده) از روی نقشه نیز در این اپلیکیشن دیده شده است.

2.    امکان ذخیره آدرس‌های منتخب

امکان ذخیره آدرس‌های منتخب، یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن است که در آن می‌توانید آدرس‌‌هایی که به صورت مرتب به آن‌ها بسته و مرسوله ارسال می‌کنید را ذخیره کنید و برای ارسال‌های بعدی کافی است که آدرس‌ موردنظر را از لیست انتخاب کنید. در این بخش، امکان جستجو و فیلتر آدرس‌ها نیز وجود دارد.

3.    امکان ذخیره بسته‌های منتخب

معمولا کسب و کارها و فروشگاه‌های مختلف، محصولات ثابت و پرفروشی دارند که برای مشتریان خود به صورت مرتب ارسال می‌کنند. شما در بخش بسته‌های منتخب می‌توانید بسته‌ها و پاکت‌های خود را ثبت نمایید تا بتوانید برای سفارشات بعدی، آن‌ها را از لیست منتخب خود انتخاب نمایید و دیگر نیاز نباشد که هر دفعه، اطلاعات آن‌ را از ابتدا وارد نمایید. در این صفحه نیز امکان فیلتر و جستجو وجود دارد که بتوانید بسته‌ مورد نظر خود را سریع‌تر و ساده‌تر پیدا کنید.

4.    امکان رهگیری آنلاین بسته

چیتاپست (Cheetapost) به عنوان یک استارتاپ هوشمند ارسال بسته، تمامی فرآیند ارسال بسته را از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل به گیرنده، به صورت آنلاین و لحظه به لحظه در اختیار فرستنده و گیرنده قرار می‌دهد تا یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران که بسته ارسالی کجاست و در چه مرحله‌ای قرار دارد، نیز برطرف گردد. در این اپلیکیشن امکان رصد آنلاین وضعیت ارسال سفارش در صفحه اصلی ایجاد شده است. همچنین شما با وارد کردن کد رهگیری که در زمان ثبت سفارش برای کاربر پیامک می‌شود، در بخش رهگیری آنلاین، می‌توانید از وضعیت بسته خود باخبر شوید.

5.    استعلام آنلاین هزینه ارسال

یکی از عوامل تاثیرگذار بر تصمیم گیری افراد، هزینه ارسال بسته است. به منظور تسهیل فرآیند تصمیم‌گیری، این امکان در اپلیکیشن دیده شده است که شما قبل از ثبت درخواست ارسال بسته و بدون نیاز به ثبت‌نام در اپلیکیشن، بتوانید هزینه ارسال آن را مشاهده کرده و بعد از آن تصمیم به ثبت درخواست نمایید. این هزینه بر اساس وزن جرمی و حجمی بسته، مسافت، ارزش اظهار شده بسته و هزینه بسته‌بندی (در صورتی که کاربر درخواست بسته‌بندی داشته باشد) محاسبه می‌شود.

نتیجه‌گیری

 با توجه به توضیحات ارائه شده، به نظر می‌رسد که اپلیکیشن چیتاپست که روز به روز به امکانات آن نیز افزوده می‌شود، می‌تواند به عنوان یک برنامه هوشمند ارسال بسته، تمامی نیازهای پستی شما را برطرف نماید. این اپلیکیشن از طریق صفحه https://cheetapost.com/application در سایت چیتاپست و یا از طریق کافه بازار قابل دانلود می‌باشد.

 

salb-techna