۴۳ میلیون تومان رایگان در گوگل تبلیغ کنید با آژانس وی دیجیتال مارکتینگ

این روزها در سراسر جهان، انواع تبلیغات گوگلی اهمیت ویژه‌ای دارند و حسابی در قلب کاربرها، جا باز کردند. یکی از همین نوع تبلیغ‌های موثر، تبلیغات کلیکی در گوگل هست که کاربرها اول نیاز دارند حساب کاربری خودشون رو شارژ کنند و بعد وب‌سایت‌شون رو در صدر نتایج موتور جستجوگر google ببینند. لازمه این مسئله رو بگیم که شما واسه […]

این روزها در سراسر جهان، انواع تبلیغات گوگلی اهمیت ویژه‌ای دارند و حسابی در قلب کاربرها، جا باز کردند. یکی از همین نوع تبلیغ‌های موثر، تبلیغات کلیکی در گوگل هست که کاربرها اول نیاز دارند حساب کاربری خودشون رو شارژ کنند و بعد وب‌سایت‌شون رو در صدر نتایج موتور جستجوگر google ببینند.

لازمه این مسئله رو بگیم که شما واسه دریافت پلن‌های معتبر تبلیغات گوگلی، باید به پارتنرهای رسمی مراجعه کنید. آژانس وی دیجیتال مارکتینگ، به‌عنوان یکی از گوگل پارتنرهای معتبر در ایران شناخته می‌شه که پلن‌های جذاب و پرتخفیف زیادی رو واسه کاربرهای عزیز خودش تدارک دیده. قطعا جذاب‌ترین پلن تبلیغاتی این شرکت، پلن 900$+900$ هست؛ یعنی عملا با پرداخت 43 میلیون تومان، می‌تونن علاوه‌بر مبلغ شارژ پایه، 43 میلیون اضافه‌تر هم در گوگل تبلیغات داشته باشند.

آموزش رایگان گوگل ادز

کاربران ایرانی با شرکت در طرح‌های آژانس وی دیجیتال مارکتینگ، می‌تونن به دو پنل مجزا برای بررسی شرایط و پیشرفت تبلیغات‌شون دسترسی داشته باشند. یکی از این پنل‌ها، از طرف وی دیجیتال مارکتینگ در اختیار کاربر قرار می‌گیره و پنل دوم هم مستقیما از طریق گوگل ارائه می‌شه. قطعا خیلی از کاربرها با شنیدن این مسئله، دچار استرس می‌شن که چطور باید با این حساب‌های کاربری کار کنند؛ اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چون‌که شرایط آموزشی مختلفی تحت عنوان دوره گوگل ادز واسه مشتری‌های عزیز در نظر گرفته شده:

  • خودآموزها: کاربرها با مراجعه به وب‌سایت وی دیجیتال مارکتینگ، می‌تونن به حجم زیادی از مقاله‌ها و کلیپ‌های آموزش گوگل ادز دسترسی پیدا کنند. همه این مقاله‌ها و ویدئوها به زبان فارسی تهیه شدند و دیگر نیاز ندارید که در وب‌سایت‌های خارجی، دنبال منابع آموزشی بگردید.

  • دوره گوگل ادز به‌صورت مجازی: ارائه آموزش‌های حرفه‌ای آنلاین و مجازی کار با پنل گوگل ادز، از نکات قوت رجوع به وی دیجیتال مارکتینگ هست؛ یعنی خیلی راحت امکان تماس با کارشناس‌های حرفه‌ای این شرکت رو دارید و می‌تونید نحوه کار با پنل‌ها رو به‌سادگی و به‌صورت مجازی آموزش ببینید.

  • دوره‌های حضوری: قطعا آموزش‌های مجازی واسه کاربرها کافیست؛ اما اگر باز هم به هر دلیلی کاملا نتونستید با پنل مورد نظر کار کنید، شرایط حضورتون در دفتر مجموعه فراهمه و می‌تونید تبلیغات کلیکی گوگل رو به‌صورت حضوری فرا بگیرید.

بررسی وضعیت تبلیغات گوگل ادز توسط پنل کاربری

با استفاده از پنل کاربری که در اختیارتون قرار می‌گیره، امکان این رو دارید که تک‌تک جزئیات کمپین تبلیغاتی وب‌سایت خودتون رو چک کنید. چک کردن دائمی اعتبار باقی‌مونده، یکی از کارهایی هست که با استفاده از پنل می‌تونید انجام بدید. البته یادتون باشه که تنها زمانی که روی لینک وب‌سایت شما کلیک بشه، از اعتبارتون مقداری کم می‌شه و با نمایش ساده وب‌سایت‌تون در صدر نتایج گوگل (بدون کلیک کاربر)، چیزی از شارژتون کسر نمی‌شه.

ضمنا می‌تونید میزان ورود کاربرهای جدید به سایت و مقدار بازدهی تبلیغ کلیکی رو هم ارزیابی کنید؛ مثلا بررسی این مسئله مهمه که با کدام کلمات کلیدی، کاربر بیشتری جذب کردید و چنان‌چه یک کلمه کلیدی در سرچ‌ها ضعیف عمل کنه، امکان عوض کردن اون کی‌ورد رو دارید. ابزارهای متعدد دیگری هم در اختیارتون قرار می‌گیره که آموزش کار با اون‌ها رو هم در دوره گوگل ادز، کاملا یاد می‌گیرید.

امکان 43 میلیون تومان تبلیغات گوگلی رایگان

جذاب‌ترین پلن تبلیغاتی مجموعه وی دیجیتال مارکتینگ که به‌عنوان گوگل پارتنر رسمی در ایران شناخته می‌شه، پلن «900$+900$» هست. با شرکت در این طرح، شما اکانت تبلیغاتی خودتون رو به اندازه 900 دلار شارژ می‌کنید و 900 دلار دیگر هم هدیه می‌گیرید؛ به بیان ساده‌تر، مبلغ پرداختی برای این پلن، 43.700.000 تومان هست و شما 43 میلیون اضافه‌تر هم هدیه دریافت می‌کنید تا مجموعا بتونید 86 میلیون تومان در گوگل، تبلیغات داشته باشید.

کاربرهای ایرانی با دریافت این پلن، از یک کارشناس اختصاصی هم بهره‌مند می‌شن؛ همچنین اکانت کاربری این سرویس هم به‌صورت آنی، در اختیار کاربر قرار می‌گیره. کارمزد بسیار پایین هم یکی از دلایل محبوبیت طرح 900$+900$ هست. حالا شاید واستون این سوال به‌وجود بیاد که آیا این پلن ویژه رو می‌تونید از همه آژانس‌های تبلیغاتی تهیه کنید؟ پاسخ ما به شما منفیه؛ چون‌که این پلن ویژه که باهاش می‌تونید 43 میلیون رایگان در گوگل تبلیغ داشته باشید، فقط به بعضی از نماینده‌های رسمی google (گوگل پارتنرها) اهدا می‌شه. به این نکته هم توجه داشته باشید که تعداد این پلن ویژه، محدوده؛ بنابراین باید هرچه زودتر دست به‌کار بشید.

قیمت پلن‌های مختلف تبلیغات کلیکی در گوگل

بسته به بودجه‌های مختلف شرکت‌های مختلف برای تبلیغات، انواع پلن گوگل ادز با قیمت‌های مختلف، از طرف آژانس وی دیجیتال مارکتینگ برای مشتری‌های عزیز در نظر گرفته شده. بعضی از کاربرها صرفا می‌خوان گوگل ادز رو تست کنند و برای چنین افرادی هم پلن‌های جالبی وجود داره. مجموعا کاربرهای متقاضی تبلیغ در گوگل، می‌تونن از انواع اعتبارهای تبلیغاتی زیر بهره‌مند بشن:

سرویس تست گوگل ادز (50 دلاری)

کاربرانی که می‌خوان با شرایط تبلیغات کلیکی در گوگل آشنا بشن، می‌تونن از سرویس 50$ استفاده کنند. شرکت وی دیجیتال مارکتینگ در دوره گوگل ادز و همچنین بعد از دریافت این پلن، پشتیبانی کاملی رو از کاربرها به‌عمل میاره. لازم به‌ذکره که به‌دلیل کم‌بودن اعتبار این سرویس، خیلی نمی‌تونید روی کسب نتایج خاصی حساب کنید.

پلن 100 دلاری تبلیغات کلیکی

اگرچه قیمت این سرویس مقرون‌به‌صرفه هست و تا حدودی می‌تونید به نتایج حاصله تکیه کنید؛ ولی باید بدونید که کارمزد این سرویس زیادتره و بهتره واسه دستیابی به نتایج قابل اتکاتر، سرویس‌های پراعتبارتری رو مدنظر قرار بدید.

سرویس گوگل ادز 500 دلاری

نتایج حاصله از این سرویس، می‌تونه مطلوب‌تر باشه و کارمزد کمی هم داره. البته خیلی از شرکت‌ها قاعدتا علاقه دارند که با خرج کردن‌های گسترده‌شون از تخفیف هم بهره‌مند بشن؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سراغ پلن‌های 600 دلاری برن.

سرویس تخفیف‌دار تبلیغات گوگلی 600$+600$

با خرید این سرویس، شما عملا 600 دلار (معادل 29.150.000 تومان) هزینه کرده و 600 دلار هم اعتبار هدیه دریافت می‌کنید. کارمزد این طرح بسیار پایین و مطلوبه؛ البته این نکته رو به ذهن بسپارید که فقط شرکت‌هایی که می‌خوان گوگل ادز رو واسه بار اول تجربه کنند، می‌تونن از این میزان شارژ هدیه بهره ببرند. در تمام مراحل کار هم کاملا می‌تونید روی پشتیبانی کارشناس‌های مجموعه وی دیجیتال مارکتینگ حساب کنید.

دررابطه‌با «سرویس هدیه ویژه برای تعداد محدود 900$+900» هم پیش‌تر، توضیحات کاملی رو ارائه کردیم که بدون‌شک جذاب‌ترین طرح موجوده و با خرید این پلن، امکان 43 میلیون تومان تبلیغ اضافه‌تر در گوگل فراهم می‌شه.

علت اختلاف کارمزد در پنل‌های گوگل ادوردز

مشخصا پنل‌های مختلف تبلیغات گوگل ادز، کارمزدهای متفاوتی دارند. مهم‌ترین علل چنین اختلاف کارمزدهایی، به پارامتر‌هایی نظیر میزان وقت‌گیری، مقدار خدمات قابل ارائه و انرژی مدیریت پنل کاربری موردنظر برمی‌گرده. به‌طور کلی پیشنهاد می‌شه واسه بهره‌مند شدن از کارمزدهای پایین‌تر، سراغ سرویس‌های با اعتبار دلاری بیشتری برید.

تبلیغات کلیکی جذاب در گوگل با وی دیجیتال مارکتینگ

شرکت‌های مختلف می‌تونن واسه دریافت گوگل ادز، به مجموعه‌های متعددی رجوع کنند. البته بسیاری از کاربرها همواره از ارائه خدمات شرکت‌های تبلیغاتی غیرمعتبر ناراضی هستند؛ دلیلش هم البته مشخصه؛ چون همه شرکت‌ها که گوگل پارتنر رسمی نیستند و قاعدتا نمی‌تونن خیلی از خدمات ویژه رو به مشتری‌هاشون اعطا کنند. در این میان، وی دیجیتال مارکتینگ به‌عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران فعالیت می‌کنه و به‌همین خاطر می‌تونه خدمات ویژه زیر رو ارائه بده:

  • با تحلیل‌های دقیق کارشناس‌های مجموعه، بهترین کلمات کلیدی مناسب برای کسب‌و‌کارتون انتخاب می‌شه.

  • در کمتر از یک ساعت، می‌تونید وب‌سایت خودتون رو در صدر نتایج google مشاهده کنید.

  • با نشان دادن وب‌سایت در رتبه اول نتایج گوگل، برندینگ مناسبی واستون صورت می‌گیره.

  • پنل مناسب و اختصاصی به کاربرها اعطا می‌شه؛ تا لحظه به لحظه بتونید از آخرین وضعیت بازدهی تبلیغات کلیکی در گوگل مطلع بشید. البته امکان دسترسی مستقیم به پنل گوگل رو هم دارید و می‌تونید شرایط تبلیغات رو از طریق حساب کاربری ثانویه هم چک کنید.

  • در صورت بروز هرگونه مشکل، کارشناس‌های این مجموعه سریعا نسبت به رفع مشکل ایجادشده اقدام می‌کنند.

  • علاوه‌بر بهره‌گیری از دوره گوگل ادز و دریافت آموزش‌های حضوری و مجازی، از پشتیبانی کامل و تخصصی کارشناس‌های آژانس وی دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند می‌شید.

لازم به ذکره متاسفانه به‌خاطر تحریم‌های تصویب‌شده علیه ایران، دامنه‌های ir فعلا نمی‌تونن از تبلیغات گوگل ادز استفاده کنند!

تبلیغات کلیکی قدرت‌مند با رجوع به گوگل پارتنرها

برای مشاهده تأثیر بیشتر تبلیغات وب‌سایت خودتون در گوگل، حتما باید مجموعه‌های معتبری رو برای دریافت خدمات انتخاب کنید. مجموعه‌های معتبر، مسلما پنل‌های با ابزارها و ویژگی‌های کاربری فراوان رو در اختیار کاربرها قرار می‌دن. آژانس وی دیجیتال مارکتینگ در این زمینه، مسلما یکی از بهترین‌هاست و به‌عنوان نمایندگی رسمی Google در ایران (گوگل پارتنر) مشغول فعالیت هست. یکی از ویژگی‌های مهم گوگل پارتنرها اینه که اگر به هر دلیلی اکانت کاربری‌تون با مشکل تعلیق مواجه شد، می‌تونن باقی‌مونده اعتبارتون رو بهتون برگردونند؛ اون‌هم به قیمت روز دلار.

محتواهای آموزشی زیادی روی وب‌سایت این مجموعه برای آشنایی هرچه بیشتر کاربرها با گوگل ادز قرار گرفته که با استفاده از این مقاله‌های آموزشی، به راحتی می‌تونید از زیر و بم طرح‌های مختلف تبلیغات کلیکی در گوگل مطلع بشید. بااین‌حال اگر نیاز به دریافت مشاوره‌های بیشتر داشتید، خیلی راحت امکان برقراری تماس با کارشناس‌های حرفه‌ای آژانس وی دیجیتال رو خواهید داشت.

شماره تماس: 02188513985.