آگهی کسب و کارها

بهترین برنامه میکاپ صورت در آیفون و اندروید

چه بخواهید با گوشی اندروید یا آیفون خود یک سلفی بگیرید، چه اینکه فقط دوست داشته باشید خود را با ظاهری متفاوت ببینید یا اینکه عکس‌های خاصی را از خود در گالری گوشی ذخیره کنید، استفاده از یک برنامه میکاپ صورت می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. لیستی که در ادامه معرفی می‌کنیم، […]

چه بخواهید با گوشی اندروید یا آیفون خود یک سلفی بگیرید، چه اینکه فقط دوست داشته باشید خود را با ظاهری متفاوت ببینید یا اینکه عکس‌های خاصی را از خود در گالری گوشی ذخیره کنید، استفاده از یک برنامه میکاپ صورت می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

لیستی که در ادامه معرفی می‌کنیم، خلاصه ای از محبوب ترین برنامه‌های میکاپ صورت را پوشش می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای صاف کردن پوست، تغییر رنگ رژ لب یا رنگ چشم‌ها و حتی تغییر فرم صورت به شکل ظاهری جدید استفاده کنید.

برنامه میکاپ صورت (Airbrush)

ایر براش یک برنامه ویرایشی فوق العاده در گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود که به کاربر کمک می‌کند تا هر گونه لکی را از روی صورت خود پاک کند، چین و چروک را حذف کرده و باعث سفیدتر شدن آن شود. در این برنامه به مجموعه ای از براش‌های مختلف برای رنگ‌های پوست متنوع دسترسی خواهید داشت که می‌توانید تصاویر پرتره خود را با استفاده از آن‌ها زیباتر کنید.

علاوه بر این موارد شما می‌توانید از (Airbrush) برای اعمال فیلترهای شیک مثل سفید کردن دندان‌ها و موارد دیگر نیز بهره مند شوید. مزیت برتر این برنامه‌، همراه داشتن چندین ابزار مختلف برای روتوش کردن عکس‌های سلفی به بهترین شکل ممکن است. از ویژگی‌های این برنامه که تنها برخی از آن‌ها رایگان هستند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رفع جوش و آکنه
  • ابزار فوکوس رایگان
  • تنظیمات طبیعی و واقعی

برنامه (Fix The Photo Editor & Retouch)

از برنامه (Fix The Photo Editor & Retouch) باید بیشتر از یک ویرایشگر سلفی انتظار داشته باشید، زیرا دارای ابزارهایی است که می‌توانید به صورت حرفه ای از آن استفاده کنید.

مزیت استفاده از این برنامه، پشتیبانی توسط روتوش کاران حرفه ای است که در طول استفاده از برنامه‌ها می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. بنابراین صرف نظر از بهبودهایی که شما روی تصاویر خود انجام می‌دهید، می‌توانید از نتیجه کار مطابق با مشخصات خود راضی باشید.

نحوه کار با این برنامه با آپلود تصویر و ایجاد تغییرات از سوی شما انجام می‌شود. از آن سو کارشناسان پشت این برنامه به سرعت تغییرات خواسته شده را از رنگ آمیزی مو گرفته تا تغییرات آرایشی، حذف اشیا و لاغری صورت انجام می‌دهند.

البته استفاده از این برنامه رایگان نیست، اما شما می‌توانید برای امتحان عملکرد آن قبل از پرداخت هزینه، از گزینه آزمایشی و رایگان آن استفاده کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • روتوش حرفه ای
  • پشتیبانی 7/24
  • پذیرش سفارش روتوش

برنامه میکاپ صورت (Perfect365)

این برنامه با بیش از 200 سبک افکت از پیش ساخته، یکی از بهترین برنامه‌های میکاپ موجود در گوشی‌های اندروید و آیفون محسوب می‌شود که در نتیجه، تقویت آرایش چهره را بدون از دست دادن کیفیت به دنبال دارد. یکی از مزایای این برنامه این است که می‌توانید پس از اتمام کار خود، تصویرتان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف پست کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • گزینه‌های سفارشی سازی آرایش از پیش ساخته
  • سیاست حریم خصوصی قابل اعتماد
  • برخورداری از 20 ویژگی برتر آرایشی

برنامه میکاپ (YouCam Makeup)

این برنامه را می‌توانیم یک ویرایشگر آرایش به صورت کلی برشمریم که شامل بیش از 2 هزار فیلتر آرایشی است. به همین دلیل شما می‌توانید به صورت گسترده به هزاران ابزار آرایشی دسترسی داشته باشید و مطابق با مد روز چهره خود را میکاپ کنید. این برنامه به دلیل موجود بودن 11 دسته آرایشی، از جمله کامل ترین اپ‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

بنابراین برای موارد متعددی از جمله رژ لب، مژه‌ها، خط چشم، پیگمنت سایه، کانسیلر کردن، تغییر رنگ چشم، برجسته کردن آرایش و قرمز کردن بخش‌هایی از پوست، از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • آرایش قابل تنظیم صورت
  • ویرایشگر نوردهی چهره
  • عملکرد هوش مصنوعی
  • امکان آرایش با دوربین زنده
  • امکان سفارشی کردن تمامی ابزارهای آرایش مجازی
  • بهره مندی از فناوری تشخیص چهره دقیق برای آرایش آسان تر و طبیعی تر
  • بهره مندی از لوازم جانبی مثل عینک و هدبند

برنامه (MakeUp Plus)

میکاپ پلاس دیگر برنامه میکاپ صورت محسوب می‌شود که هم برای گوشی‌های اندروید و هم آیفون‌ها در دسترس است. این برنامه آرایش مجازی، امکان تغییر کامل میکاپ صورت را به شکل دیجیتال فراهم کرده، به طوری که شما می‌توانید برای تغییر رژ لب، ایجاد کانتور صورت، پیگمنت سایه، تغییر در مژه، ابرو، رنگ مو، حذف یا افزودن کک و مک و براق کردن صورت از آن استفاده کنید.

یک پارامتر خاص تنظیم شده در میکاپ پلاس به شما کمک می‌کند تا شدت آرایش اعمال شده روی تصویر را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. مزیت برتر این برنامه رایگان بودن آن است، اما در هر صورت برای استفاده از آن، باید به دیدن برخی از تبلیغات عادت کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • قابلیت اصلاح خودکار صورت و عیوب آرایش
  • دسترسی مستقیم به دوربین
  • امکان استفاده از محصولات برندهای محبوب آرایشی
  • قابلیت استفاده در چندین پلتفرم متفاوت

برنامه (BeautyPlus)

بیوتی پلاس به عنوان یک ابزار ویرایشگر عکس و ویدئو و البته طراحی محسوب می‌شود که به منظور انجام میکاپ نیز کاربرد زیادی دارد. این برنامه از لحاظ مختلف به قدری محبوب است که تا کنون بیش از 800 میلیون نفر آن را نصب کرده اند و 75 میلیون کاربر به صورت فعال از آن استفاده می‌کنند.

برای استفاده از این برنامه به مهارت پیچیده ای نیاز ندارید و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید از طریق استفاده از قالب‌های آماده، ویرایش‌های مورد نظر را روی تصاویر خود انجام دهید.

البته همانطور که گفتیم بیوتی پلاس تنها یک برنامه ویرایشگر چهره نیست و کاری بیش از این برای شما انجام می‌دهد. اما با نصب آن به تمام ابزارهای مورد نیاز به منظور تغییر شکل صورت و حتی بدن خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید سبک‌های آرایشی مختلف آن را روی عکس خود امتحان کنید. بیوتی پلاس هم برای اندروید و هم آیفون موجود است. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • دسترسی به بیش از 50 ابزار کاربرپسند
  • بهبود اولیه تصویر
  • قابلیت اصلاح دندان

برنامه میکاپ (Snapseed)

(Snapseed) نیز از دیگر برنامه‌های فوق العاده برای میکاپ صورت محسوب می‌شود که البته بیشتر به عنوان یک ویرایشگر چند منظوره کاربرد دارد. شما می‌توانید بدون نیاز به استفاده از سایر نرم افزارها و تنها با کمک این برنامه، تمامی تصاویر خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید.

آرایش صورت، تغییر حالت چشم‌ها و ایجاد لب‌های چشم نوازتر، تغییر رنگ عنبیه، از قابلیت‌های این برنامه محسوب می‌شوند. از ویژگی‌های این برنامه چند کاره می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • کنترل رنگ عمیق
  • کاربرپسند بودن
  • قابلیت‌های رایگان

برنامه (B612)

(B612) یک ویرایشگر عکس خودکار محبوب محسوب می‌شود که تا کنون بیش از 500 میلیون بار دانلود و از آن استفاده شده است. شما می‌توانید با تلاش حداقلی، تصاویر خود را با استفاده از این ابزار کاربردی، ویرایش و بخش‌های مختلف صورت خود را آرایش کنید. وجود یک حالت بلادرنگ در این برنامه باعث شده است که در هر زمان و مکانی بتوانید خیلی زود تصاویر خود را بهبود دهید.

اگرچه این برنامه تا حدی رایگان است، اما باید برای جذاب تر کردن عکس‌های پرتره خود به کمک تغییر ریزترین جزئیات، حق اشتراک ماهانه آن را پرداخت کنید. البته یک عیب بزرگ این برنامه این است که ممکن است تصویر عکس حین اشتراک گذاری کاهش پیدا کند. از ویژگی‌های برنامه میکاپ (B612) می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • بهره مندی از فیلترهای بلادرنگ
  • تصحیح رنگ عمیق
  • استفاده از آرایش و افکت (AR)

ابزار (Picsart)

(Picsart) یک ابزار ویرایشگر محبوب و شناخته شده است که تنها یک بخش از آن به میکاپ صورت و تصاویر اختصاص دارد. بنابراین شما با نصب این برنامه می‌توانید به طور همزمان از چندین قابلیت آن استفاده کنید. پیکس آرت که قابلیت نصب روی (iOS / Android) را دارد، از ابزارهای آرایش مختلفی همچون رژ لب، رژ گونه، کانتور، هایلایت، خط چشم، سایه چشم، مژه و اضافه کردن کک و مک برخوردار است.

ویژگی منفی پیکس آرات این است که نمی‌توانید از یک آرایش کامل در آن برخوردار شوید. به این معنی که امکان تغییر آرایش کلی تصویر با یک کلیک امکان پذیر نیست. اما به طور کلی از این برنامه می‌توان زمانی که تصویر شما میکاپی ندارد یا آرایش آن مناسب نیست، استفاده کرد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • امکان ایجاد برچسب، فونت، پس زمینه و استفاده از براش رایگان
  • امکان استفاده از بخش آموزشی برای نحوه استفاده مناسب از برنامه

برنامه (Facetune)

برنامه (Facetune) یک ابزار مجازی برای ویرایش عکس با کاربری آسان است که برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید با کمک این برنامه به راحتی سلفی‌های خود را روتوش کرده و در عرض چند ثانیه یک زیبایی طبیعی با جلوه خیره کننده در آن ایجاد کنید.

برخی از قابلیت‌های این برنامه شامل صاف کردن پوست، سفید کردن دندان‌ها و کانتور کردن صورت می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم، اما باید توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه رایگان نیست و باید برای این کار هزینه 20 دلاری را بپردازید.

  • امکان ویرایش آرایش در ویدیوها
  • امکان از بین بردن لکه‌های صورت
  • ویژگی‌های تقویت کننده مو
  • رابط کاربری بصری

اپلیکیشن (Pretty Makeup)

این برنامه به عنوان یک راه حل عالی برای بهبود تصاویر شما به صورت خودکار محسوب می‌شود که می‌تواند حتی پس از اعمال تغییرات لازم، ظاهر طبیعی تصویر را به خوبی حفظ کند. فناوری تشخیص هوشمند برنامه به کاربر این امکان را می‌دهد تا به خوبی آرایش خود را تنظیم کرده و مطمئن شود که تمامی عناصر موجود با آن مطابقت دارند.

وجود افکت‌ها و فیلترهای موجود به شما کمک می‌کنند تا در زمان کوتاهی به یک نتیجه عالی برسید. از این برنامه می‌توانید برای موارد متفاوتی مثل اصلاح زیرسازی، رنگ رژ لب، رنگ پلک‌ها و گونه‌ها استفاده کنید. البته تغییر رنگ سایه چشم به صورت سفارشی، مژه‌های شیک، تغییر رنگ چشم و تغییر مدل ابرو نیز برای شما امکان پذیر است. ویژگی‌های این برنامه میکاپ صورت شامل موارد زیر می‌شوند.

  • بهره مندی از یک کتابخانه بزرگ با تصاویر تغییر یافته ظاهری
  • بهره مندی از تشخیص خودکار
  • قابلیت کانتور فرم صورت

برنامه (VSCO)

این برنامه در اوایل رونمایی به عنوان یک ابزار فیلتر شناخته شد، اما به مرور به یک ابزار کاربردی و پر از ویژگی‌های ضروری برای بهبود تصاویر تبدیل شد. (VSCO) یک گزینه خوب برای کسانی است که هنوز برای انجام آرایش تخصصی کاملاً آماده نیستند.

شما می‌توانید با این ابزار قرمزی صورت خود را بهبود دهید، از مجموعه وسیعی از فیلترها استفاده کنید، بافت پوست را بهتر کرده و به صورت کلی تصویر خود را جذاب تر کنید. همچنین می‌توانید با کمک هایلایت‌ها، سایه‌ها و تغییر کنتراست این برنامه، تصاویر را با پارامترهای دلخواه شخصی سازی کنید.

البته این برنامه رایگان نیست، اما این امکان را دارید که از دوره آزمایشی 7 روزه رایگان آن استفاده کنید. از ویژگی‌های (VSCO) می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • درجه بندی رنگی عمیق
  • بهره مندی از فیلترهای پرطرفدار
  • امکان به اشتراک گذاری باکیفیت تصاویر

جمع بندی

یک برنامه میکاپ می‌تواند با تقلید از سبک‌های آرایشی مختلف، تصاویر پرتره شما را به صورت حرفه ای بهبود دهد. برخی از این اپ‌ها از هوش مصنوعی به منظور طبیعی و واقعی جلوه دادن آرایش تصاویر استفاده می‌کنند.

بنابراین با توجه به نیاز، بودجه و سیستم عامل گوشی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید، البته در صورتی که به چیزی بیش از یک برنامه میکاپ نیاز دارید، توصیه می‌کنیم از ابزارهای ویرایشگر چند منظوره بهره مند شوید.