اواخر سال جاری میلادی تولید آزمایش‌های آیفون ۱۶ آغاز خواهد شد

برخی منابع از آغاز تولید آزمایش‌های آیفون ۱۶ در آذر ماه امسال خبر دادند. منابع تولید این آیفون در یکی از شهرهای چین خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر چینی اعلام کرد اپل قصد دارد در شهر چنگدو در چین خط تولید آزمایشی آیفون ۱۶ را در ماه دسامبر […]

برخی منابع از آغاز تولید آزمایش‌های آیفون ۱۶ در آذر ماه امسال خبر دادند. منابع تولید این آیفون در یکی از شهرهای چین خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر چینی اعلام کرد اپل قصد دارد در شهر چنگدو در چین خط تولید آزمایشی آیفون ۱۶ را در ماه دسامبر آغاز کند.

طبق شایعات گذشته نیز اپل قصد دارد ۵ گوشی آیفون جدید از خانواده ۱۶ رونمایی کند. همچنین احتمال دارد آیفون ۱۶ اولترا به جای ۱۶ پرومکس معرفی شود. این در حالی است که زمان زیادی از عرضه آیفون ۱۵ نگذشته و هم اکنون اپل روی آیفون ۱۶ متمرکز شده است. این در حالی است که آیفون ۱۵ پرو و پرومکس عرضه جنجالی داشتند و از زمان رونمایی تاکنون با مشکلات مختلفی از قبیل داغی بیش از اندازه گوشی و یا خط و خش ایجاد شده روی صفحه تیتانیومی و یا اسپیکر مواجه بودند.

احتمالاً آیفون ۱۶ با حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریک و وزن کمتر عرضه می‌شود. همچنین اپل قصد دارد آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس را با پردازنده A17 و ۳ عضو دیگر را با پردازنده A18 پرو معرفی کند.

هنوز مشخص نیست در صورت تغییر پردازنده‌ها در گوشی‌های آیفون ۱۶ قیمت آنها تا چه اندازه تغییر خواهد کرد. همچنین آیفون‌های جدید در سال آینده به دلیل استفاده از برد مدار چاپی باریک‌تر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال